. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 273 تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 07:02 ق.ظ

خبر کشته شدن دادستان استانبول تأیید شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، رئیس بیمارستان محل مداوای دادستان استانبول اعلام کرد که وی به هنگام پذیرش در بیمارستان، فوت کرده بوده است. پیش از این اردوغان اعلام کرده بود که گروگان‌گیران ۳ گلوله در سر وی شلیک کرده بودند. امروز به ناگاه اعلام شد که افراد […]

خبرگزاری فارس: خبر کشته شدن دادستان استانبول تأیید شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، رئیس بیمارستان محل مداوای دادستان استانبول اعلام کرد که وی به هنگام پذیرش در بیمارستان، فوت کرده بوده است.

پیش از این اردوغان اعلام کرده بود که گروگان‌گیران ۳ گلوله در سر وی شلیک کرده بودند.

امروز به ناگاه اعلام شد که افراد مسلح وابسته به جبهه آزادی‌بخش انقلابی خلق ترکیه، «مهمت سلیم»، دادستان استانبول را در دفتر کارش به گروگان گرفته‌اند.

گروگان‌گیران که سلاح بر روی سر دادستان گرفته بودند، می‌گویند که «الوان» نوجوان ۱۵ ساله در تظاهرات ضددولتی به دست پلیس کشته شده و افسر قاتل باید در تلویزیون اعتراف کند.

بر اساس گفته‌های رئیس پلیس استانبول که توسط شبکه خبری سی‌ان‌ان پخش شد، پلیس ۶ ساعت با گروگان‌گیران مذاکره می‌کند و به محض شنیدن صدای تیراندازری از داخل ساختمان، مجبور می شود به سمت گروگان‌گیران حمله کند که در آتش متقابل، ۲ گروگانگیر کشته می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری فارس

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =