. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 245 تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 06:31 ق.ظ

مردم یمن طعمه آسانی برای سعودی‌ها نیستند/متجاوزیین باید بهای سنگینی را بپردازند

«عبد المنعم القرشی»، عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا تاکید کرد که عربستان سعودی نقشه‌‌ای آمریکایی – صهیونیستی را در یمن پیاده می‌کند و دلیل واقعی تجاوز رژیم سعودی به یمن را باید شکست سیاست‌های یمن و سیطره بر آن ملاحظه کرد. عضو کمیته اجرایی جنبش […]

خبرگزاری فارس: مردم یمن طعمه آسانی برای سعودی‌ها نیستند/متجاوزیین باید بهای سنگینی را بپردازند

«عبد المنعم القرشی»، عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا تاکید کرد که عربستان سعودی نقشه‌‌ای آمریکایی – صهیونیستی را در یمن پیاده می‌کند و دلیل واقعی تجاوز رژیم سعودی به یمن را باید شکست سیاست‌های یمن و سیطره بر آن ملاحظه کرد.

عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» یمن تاکید کرد که صدای خوشحال صهیونیست‌ها را می‌شنویم که تاکید می‌کنند، با آل سعود در یک سنگر هستند، در حالی‌که نمی‌دانند، ملت یمن طعمه آسانی برای آنها نیست و متجاوزان بخاطر این تجاوز باید بهای سنگینی را پرداخت کنند.

القرشی در ادامه تاکیدات خود با اشاره به اینکه انصار الله خواهان عزت و آزادی اجتماعی و سیاسی برای ملت مظلوم یمن است، افزود: عربستان سعودی پس از مایوس شدن از منصور هادی و گروه‌های تکفیری و فهم اینکه یمن از آن مردم این کشور شده است، به آن حمله کرد.

وی گفت: تکیه گاه رژیم وهابی سعودی آمریکا و «اسرائیل» است، اما همانطور که عبد الملک حوثی گفت، تکیه گاه ملت یمن خدای متعال است و به دشمنان خود وعده می‌دهیم که آنها را در یمن شکست خواهیم داد و شجاعت مردم یمن را به منصه ظهور خواهیم رساند.

انتهای پیام/ز

منبع:خبرگزاری فارس

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =