ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در آیین اعتکاف جیرفت شروع .


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، خداداد امینی‌‌روش با بیان آغاز ثبت نام از شرکت کنندگان در آییین اعتکاف گفت: علاقه‌مندان برای شرکت و نام‌نویسی در آیین معنوی اعتکاف به مساجد تعیین شده در سطح شهرستان جیرفت مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ثبت‌نام از معتکفان از امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری در مساجد برگزاری این آیین ادامه دارد.

امینی‌روش افزود: خواهران شرکت کننده در آیین اعتکاف می‌توانند برای ثبت‌نام بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء به مسجد جامع شهر جیرفت و برادران به مسجد امام علی (ع) مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها نیز تعدادی از مساجد از جمله جامع جبالبارز، جامع اسفندقه و بلوک نیز برای برگزاری آیین اعتکاف و ثبت‌نام در نظر گرفته شده اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: علاوه بر هفت مسجد در نظر گرفته شده برای برگزاری آیین اعتکاف در جیرفت با توجه به استقبال پیش‌بینی شده، دو مسجد حسین‌آباد دهدار از توابع بخش اسماعیلی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) چهار راه قرنی بر این مساجد افزوده شده است.

امینی‌روش ادامه داد: آیین حسنه اعتکاف همه‌ساله با استقبال چشمگیر مردم به ویژه جوانان و بانوان در منطقه روبه‌رو بوده است که انتظار می‌رود، تعداد استقبال‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کند.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای معتکفان را بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اعلام کرد و بیان داشت: برای جلوگیری از هر گونه حاشیه‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد مورد نظر با نظارت و هماهنگی دفتر امام جمعه، ستاد اعتکاف و اداره تبلیغات اسلامی تدوین شده است.