پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان جنوب کرمان پرداخت شد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته به ۴۱ هزار بهره بردار بخش کشاورزی این منطقه پرداخت شد.
محمدعلی خائف زاده روز شنبه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و پرداخت تسهیلات به کشاورزان زمینه تولید شش میلیون تن محصول کشاورزی در این منطقه فراهم شده است.

وی بیان کرد: مهندسی تولید برای خلق ثروت از طریق احیا و اجرای صنایع تبدیلی در جنوب استان کرمان در دست اجراست و به همین منظور سال گذشته ۳۶۲ پرونده برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی ارسال و منجر به اخذ ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات شد که در این زمینه مقام دوم را به خود اختصاص دادیم.

وی گفت: از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی یکهزار میلیارد ریال آن تا پایان خرداد ماه سال جاری پرداخت می شود که هزینه کرد این تسهیلات گام موثری برای افزیش تولید در منطقه جنوب کرمان است.

مدیر ستاد بانک کشاورزی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: ۱۶ هزار کشاورز این منطقه که بدهی معوق به بانک کشاورزی داشتند یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مطالبات آنان در ستاد بحران براساس بند ‘د’ تبصره ۱۱ در سال ۹۴ تمدید شد که سود آن را دولت پرداخت می کند و در این زمینه هم در سطح کشور رتبه دوم را کسب کردیم.

وی گفت: به منظور تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های آبیاری نوین برای صیانت از منابع آب و برقی کردن موتور پمپ های کشاورزی برای صرفه جویی در سوخت پرداخت تسهیلات به متقاضیان در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت دارد و هفت شهرستان زیر پوشش این بانک شامل جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی را تولید می کنند.