. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 557 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 | 09:21 ق.ظ

فرماندار جیرفت: توسعه و عمران نتیجه تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی با شهرداری ها و دهیاری هاست.

به گزارش سایت کنارصندل، فرماندار جیرفت گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم سالاری دینی هستند که نقش اثرگذاری در توسعه و عمران مناطق مختلف دارند. فرماندار جیرفت: شوراها نمادی از مردم سالاری دینی هستند احمد امینی روش امروز سه شنبه با گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: با توجه به نقش شوراهای […]

به گزارش سایت کنارصندل، فرماندار جیرفت گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم سالاری دینی هستند که نقش اثرگذاری در توسعه و عمران مناطق مختلف دارند.
فرماندار جیرفت: شوراها نمادی از مردم سالاری دینی هستند
احمد امینی روش امروز سه شنبه با گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: با توجه به نقش شوراهای اسلامی در توسعه و آبادانی لذا باید اعضای شوراها تلاش کنند در انجام ماموریتی که بر عهده دارند کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارند.

وی بیان کرد: مردم همواره خدمات انجام شده از سوی دستگاه های مختلف را ارج می نهند.

وی گفت: هر اندازه بین اعضای شوراهای اسلامی با شهرداری ها و دهیاری ها تعامل بیشتری وجود داشته باشد نتیجه آن منجر به توسعه و عمران خواهد شد.

فرماندار جیرفت افزود: ۲۸۴ شورای اسلامی در روستاها و مراکز بخش های این شهرستان به مردم خدمات ارایه می کنند.

وی اظهار کرد: ۸۸۸ عضو این شوراها به مردم خدمت رسانی می کنند.

امینی روش با اشاره به اجرای طرح های عمران شهری در جیرفت ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر نیز شاهد اجرای طرح های متعدد در حوزه شهری هستیم که نتیجه تعامل اعضای شورای اسلامی با شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی است.

وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی باید نیازسنجی داشته باشند و طرح هایی که نیاز مردم است را برای اجرا به شهرداری پیشنهاد دهند.

وی افزود: هفته شوراها و سالروز تاسیس شورای اسلامی نیز فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات انجام شده است که رسانه ها نیز نقش موثری در این اطلاع رسانی دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود تا مردم در جریان کارهای صورت گرفته قرار گیرند.

شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =