. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 554 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 | 09:17 ق.ظ

یش‎بینی برداشت بیش از ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان منطقه جنوب کرمان

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان گفت: پیش‎بینی می‎شود، بیش از ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه به صورت تضمینی خریداری شود. عنایت سالاری در این رابطه اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان این منطقه خریداری شده است.

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان گفت: پیش‎بینی می‎شود، بیش از ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه به صورت تضمینی خریداری شود.
عنایت سالاری در این رابطه اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان این منطقه خریداری شده است.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان ارقام گندم خریداری شده را معمولی دانست و بیان داشت: پیش‎بینی می‎شود، بیش از ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه خریداری شود.
سالاری تصریح کرد: رقم دوروم گندم به ازای هر کیلوگرم یک هزار و ۱۸۵تومان و رقم معمولی با قیمت یک هزار و ۱۵۵ تومان از کشاورزان خریداری می‎شود.
وی گفت: مراکز خرید گندم منطقه کارخانه‎های آرد شهرستان‎های جیرفت و کهنوج و سیلوی جیرفت هستند.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان افزود: همچنین تاکنون بیش از ۲ هزار تن محصول پیاز به صورت تضمینی خریداری شده که قیمت آن به ازای هر کیلوگرم ۲۴۰ تومان است.
سالاری عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن محصول گوجه‎فرنگی نیز به صورت توافقی از کشاورزان جنوب کرمان خریداری و به استان‎های کشور ارسال شده است.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان گفت: مباشر خرید محصولات گوجه‎فرنگی و پیاز در این منطقه اتحادیه تعاون روستایی است.
سالاری خاطرنشان کرد: خرید تضمینی با توجه به پیگیری‎های رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و حمایت وزیر جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان وکشاورزان انجام می‎شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =