آزمایشگاه اورژانس عنبرآباد به دستگاه‌های پیشرفته بیوشیمی تجهیز شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، به مناسبت هفته سلامت آزمایشگاه اورژانس شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به دستگاه‌های پیشرفته بیوشیمی تجهیز شد. صبح امروز با حضور فرماندار عنبرآباد و امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته سلامت آزمایشگاه اورژانس شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد۲۰۰ میلیون ریال به دستگاهای پیشرفته بیوشیمی تجهیز شد.
مهران محمودی درحاشیه رونمایی از دستگاهای این آزمایشگاه گفت: در راستای هفته سلامت ودسترسی آسان مردم عنبراباد به خدمات آزمایشگاهی از دو دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی بیوشیمی اوتوآنالیزر والیزای تمام فول رونمایی شد.
رئیس شبکه بهداشت عنبرآباد افزود: با راه اندازی این دو دستگاه بیش از ۵۰ نوع آزمایش بیوشیمی، المینولوژی وهورمونی در آزمایشگاه مرکزی عنبراباد انجام می‌شود.
وی گفت: این یک گام بزرگ در تحولات آزمایشگاهی در این شهرستان محسوب می‌شودکه به همت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وشبکه بهداشت شهرستان و بیمه سلامت این امر مهم تحقق یافت.
محمودی گفت: تا قبل از راه اندازی این تجهیزات مردم برای دریافت خدماتآزمایشگاهی مجبور بودند که به شهرستان جیرفت ویا بعضا مرکز استان مراجعه کنند که با رونمایی از این دو دستگاه پیشرفته در این مرکز این مشکل برطرف شد.