. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 622 تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 | 07:48 ق.ظ

جشن میلاد امام علی (ع) در تپه های باستانی کنار صندل برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، به مناسب سالروز ولادت امام علی (ع) جشن میلاد مولای متقیان در جوار تپه های باستانی کنار صندل جیرفت برگزار شد. امام جمعه جیرفت شامگاه شنبه در این آیین که با حضور فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد گفت: جایگاه امامت و ولایت در دین اسلام جایگاهی رفیع و از اهمیت خاص برخوردار است.

به گزارش سایت کنارصندل، به مناسب سالروز ولادت امام علی (ع) جشن میلاد مولای متقیان در جوار تپه های باستانی کنار صندل جیرفت برگزار شد.
امام جمعه جیرفت شامگاه شنبه در این آیین که با حضور فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد گفت: جایگاه امامت و ولایت در دین اسلام جایگاهی رفیع و از اهمیت خاص برخوردار است.

492018_pdf3A9BD

حجت الاسلام رضا کرمی پور افزود: با توجه به اینکه حضرت علی (ع) در کعبه متولد شده لذا جایگاه آن حضرت بسیار والاست و باید ایشان را به عنوان الگو قرار دهیم.
وی بیان کرد: یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که همزمان با سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) آیین معنوی اعتکاف برای خودسازی درون نیز آغاز می شود.

492018_WhKBrfIc
در این برنامه هوشنگ کردستانی با موسیقی محلی شور خاصی به این جشن داد. همچنین حضور بیش از هزار نفر از علاقمندان جلوه خاصی به جشن داده بود

جشن مولود کعبه که با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت،بخشداری مرکزی جیرفت و بخشداری اسماعیلی، شهرداری بلوک و نمایندگی میراث فرهنگی برگزار شد با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
جا دارد تشکر ویژه داشت از شوراهای اسلامی و دهیار روستای کنارصندل.

 

492018_Xk5b32cf

 

492018_J2lqpw83

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =