زادسر هم واتساپی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

با ورود شبکه های اجتماعی به زندگی خصوصی افراد روز به روز ارتباط افراد در گستره وسیعی به همدیگر نزدیکتر شده است. فارغ از بحثها دباره مزایا و معایب شبکه های اجتماعی چیزی که همه به آن اذعان دارند سرعت پردازش اطلاعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. در این رابطه گفتگوهای گروهی در شبکه اجتماعی واتساپ این روزها بسیار پر رنگتر شده است و محلی است برای تبادل، تحمیل یا دریافت اطلاعات. بر اساس اطلاعات دوستان واتساپی، شب گشته حجه السلام زادسر در یکی از گروههای واتساپ حضور یافته و به تعدادی سوالات طرح شده در این گروه پاسخ داده که عین سوالات و جوابها بذین شرح است:
با سلا و عرض ادب و احترام.۱-جناب اقای زادسر؛ منطقه گرایی و اختلافات قومیتی در جیرفت و عنبراباد به اوج خود رسیده، به اعتقاد جنابعالی مهمترین راهکار برای از بین بردن این معضل بزرگ چه می باشد؟ ۲-ایا فکر نمی کنید حضور جنابعالی در دو دوره قبلی و به خصوص دور قبل به سود نماینده فعلی تمام شد؟ ۳-به اعتقاد جنابعالی در وضعیت فعلی منطقه، نماینده اینده جیرفت باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟؟ ۴-از انجا که کشاورزی رابطه مستقیمی با درامد بیشتر مردم جیرفت و عنبراباد دارد،جنابعالی در سه دوره ای که در مجلس حضور داشتید در این راستا چه اقداماتی انجام دادید؟ ۵-اقای زادسر؛ جنابعالی از نظر جسمی با توجه به اینکه عمل باز قلب انجام داده اید در وضعیت خوبی نیستید، بهتر نیست به جای حضور به عنوان کاندیدا از یک نیروی جوان و توانمند دیگر حمایت نمایید؟؟ ۶-اگر جنابعالی نیروی کارامد و موثری هستید چرا در پست های کلیدی کشوری و استانی از جنابعالی استفاده نشده است؟؟ ۷-جنابعالی ۱۲ سال نماینده مردم جیرفت بوده اید و این مدت زمان زیادی برای ارایه توانایی های شما جهت خدمت بوده، چه اصراری دارید که مجددا کاندیدا شوید؟ ۸-جنابعالی با انکه کاندیدا هستید چرا از بدو شروع به کار دولت تدبیر و امید با مجموعه دولت جدید مخالفت هایی داشته اید،فکر میکنید اگر رای اورده و نماینده جیرفت و عنبراباد شوید به صلاح این منطقه خواهد بود؟(بیانیه شما در سایت دقیانوس موجود است) ۹-اگر جریان سیاسی منتسب به جنابعالی شما را به عنوان کاندیدا معرفی نکند حاضرید با دیگر دوستان همسو ائتلاف کنید؟

بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان واتس آپی جیرفت بزرگ و کهن و هفت شهرستان سرنوشت ساز دیگر زید عزهم
سلام علیکم
رحلت جانگداز ام المصائب زینب کبری سلام الله وصلوات الله علیها و علیهم اجمعین، را تسلیت و تعزیت عرض کرده و پاسخ به سوالات نه گانه مدیریت محترم گروه تقدیم می دارد :

راه مقابله با بلای مشمئز کننده ی سردسیری و گرمسیری گرایی، و ساردویی و جبالبارزی بازی، عمل به قرآن است که فرموده است :”ان اکرمکم عندالله اتقیکم”یعنی انتخاب و انتصاب مقامات اصلح.
حضور بنده به دستور امثال شما و به نفع نظام مبارک اسلامی و انتخابات در جیرفت و عنبرآباد بوده است. دیگران بدون عذر موجه با بنده رقابت به ناحق داشته اند.
نماینده ی مجلس باید دو عنصر مهم و تعیین کننده داشته باشد؛
اول؛ دین
دوم؛ عرضه
مابقی خود به خود به دست می‌آید. چونکه صد آید…
اقدامات بسیار زادسرجیرفتی در مورد کشاورزی را در؛
www.zadsar.ir
ملاحظه فرمایید. با چند سطر نمی‌شود.
به فضل الهی بنده هرگز مشکل چربی و گرفتگی. … نداشته ام. پاسخ پرسش پنجم را از جناب خ – م رئیس دوم د نماینده بپرسید که چنان مرا در سینه اش فشار داد که اگر عمل قلب باز کرده بودم حتما درجا می‌مردم. بنده روزانه حدود ۷ کیلومتر راه می‌روم. هر سه‌شنبه شب ۴ ساعت لا ینقطع قدم می زنم.
بیش از نود ونه و نیم درصد فرمایشات مخالفان زادسرجیرفتی از این قماش است.
پرسش ششم صلاحیت پاسخ گفتن را ندارد به جز “سلام”ی که قرآن کریم دستور فرموده است.
بنده به غیر از دوره ی پنجم هرگز خودم نامزد نمایندگی نشدم. شرح آن ها در سایت زادسرجیرفتی با عنوان “جیرفتی های با وفا و عنبرآبادی های پر صفا” ملاحظه فرمایید.
زادسرجیرفتی به هیچ وجه با هیچ دولتی مخالف نبوده و اکنون نیز. برای موفقیت همه دولت های اینوری و آنوری دعاگو هم بوده است و هست. چنانچه کسی فرق نقد واقعی و دلسوزانه را با مخالفت نمی‌تواند بفهمد، تهمت نزند.
پرسش نهم بسیار دردمند است و دوای درد آن هم در واتس آپ پیدا نمی‌شود.
از همه ی شما عزیزان و نخبگان و مدیریت محترم گروه جیرفت و … ممنونم.
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
طلبه ی بسیجی؛
علی زادسرجیرفتی
قم المقدسه؛ ۱۳۹۴/۰۲/۱۳

معمولا پس ازگفتگوهای اینچنینی، نقدها و تحلیلها چه واقع بینانه چه مغرضانه همیشه در فضای مجازی وچود دارد و به قول استاد پناهیان فضای مجازی، فضای اقناع نیست.
نمونه نقد یکی از واتساپیها نسبت به گفتگوی زادسر:
سلام بر مبلغ زادسر
عزیز من
زمانی من دوم راهنمایی بودم زادسر کاندید بود و الان پسرانم نیز قادر به رای دادن هستند و هنوز ایشان شعارهای پوسیده و کهنه سر می دهید .
اگر جیرفت را هم پایتخت کند دیگر زادسر رای نمی اورد و شاید رای منطقه ساردو را جذب کند ولی مردم در زمان زادسر نیز همانند نماینده فعلی دیدند پشت پرده سیاست چه زمین های در بهترین نقاط شهر به چه کسانی داده شد و وام های بلاعوض زمان همین زادسر هنوز فراموش نکرده ایم .
دوست عزیز
مگر مشکل ما استان شدن است
مایی که باغات در اثر بی تدبیری مدیران جهاد کشاورزی خشک شدند
مایی که محصولاتمان روی زمین مانده است
مایی که زنانمان همدوش مردان کار کردن و امروز اشک ها ان ها را می ببینیم بس کنید
بخدا اگر زادسر دهه ۶۰باشد و جوان
دیگر مردم به ایشان رای نخواهند داد بهتر است به هاشمی ها سابق بچسبد چون نقد بهتر از نسیه .