مشکلات تامین آب و روشنایی فرودگاه جیرفت به زودی برطرف می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، فرماندار جیرفت با اشاره به پتانسیلهای بالای فرودگاه جیرفت برای جنوب کرمان گفت: سعی می کنیم در اسرع وقت مشکلات موجود در این فرودگاه را برطرف کنیم. احمد امینی روش عصر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت این فرودگاه اظهار داشت: فرودگاه جیرفت یکی از قابلیتهای بالقوه جنوب استان کرمان محسوب می شود و می تواند تحولی وسیع را در بحث اقتصاد و توسعه مناطق محروم جنوب کرمان ایفا کند.

وی افزود: این فرودگاه مدتها به دلیل بهسازی تعطیل بود و درنهایت با تدبیر دولت یازدهم و پیگیریهای استاندار بار دیگر راه اندازی شد و هم اکنون نیز باید تمام توان خود را برای بهره برداری از ظرفیتهای این فرودگاه به کار گیریم.

وی همچنین با اشاره به پیگیری مشخص شدن مرز هوایی این فرودگاه در راستای انجام پروازهای برون مرزی و انتقال محصولات جنوب کرمان به بازارهای مصرف خارجی گفت: در روزهای گذشته بازدید هایی از این فرودگاه صورت گرفته و کوشش ما در راستای مشخص شدن مرزهای هوایی در حال انجام است.

فرماندار جیرفت افزود: هم اکنون ظرفیتهای جیرفت و جنوب کرمان برای ارائه به کارگروه مرزهای هوایی در حال تکمیل است و مشکلات پیرامونی از جمله تامین آب و روشنایی نیز به زودی برطرف می شود.