. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 687 تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 | 10:24 ق.ظ

همایش شوراهای بخش مرکزی جیرفت برگزار شد

عصر روز گذشته همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی جیرفت با حضور مسولین و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی جیرفت در سالن شهید مداحی برگزار شد. منصور نعمتی بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت در ابتدار همایش ضمن تبریک روز شورا خواستار تعامل بیشتر شوراها با بخشداری جهت برطرف نمودن مشکلات مردم شدند.

عصر روز گذشته همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی جیرفت با حضور مسولین و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی جیرفت در سالن شهید مداحی برگزار شد. منصور نعمتی بخشدار مرکزی  جیرفت در ابتدای این همایش ضمن تبریک روز شورا خواستار تعامل بیشتر شوراها با بخشداری جهت برطرف نمودن مشکلات مردم شدند.

حجه السلام کرمی پور امام جمعه جیرفت در این همایش گفت: در خدمت مردم بودن برای شوراهای اسلامی روستا در اولویت کار اعضا شورا باشد. ایشان همچنین با تاکید بر مورد اهمیت قرار دادن امور عبادی و اقتصادی مردم به شوراها توصیه کردند که: شورا را میدان سیاست بازی نکنید، شورا میدان خدمت است برای مردم.

فرماندار جیرفت نیز با بر شمردن خدمات دولت تدبیر و امید گفتند که با تلاش دولت بود که تورم از ۵۰درصد به ۱۷درصد رسید. امینی روش خاطرنشان کرد که نگاه دولت در بخش سیاست خارجی، تعامل با دنیاست. ایشان همچنین اضافه کردند که اراده دولت بر به حداقل رساندن مشکلات مردم در بحث مسکن، راهسازی، بهداشت و غیره است.

در این همایش همچنین چند نفر از اعضای شورا بخش هم به بیان دیدگاه ها و مشکلات بخش پرداختند. امین الله شهدادنژاد گفت: شوراها باید بدون منت کار کنند و از آنجا که در هر کاری منتقد وجود دارد، انتقاد باید به پیشرفت و توسعه کمک کند. ایشان افزودند شوراها باید مشکلات و احتیاجات مردم را شناسایی و به گوش مسولان برساند. و در پایان با توجه به گستردگی بخش مرکزی خواستار ایجاد یک پاسگاه در حوزه میانچیل شدند.

همچنین در این همایش اسماعیل درینی عضو شورای علی آباد، فیروزه پردلی شورای اسفندقه، سعید پردلی شورای هوکرد به ایراد سخنرانی پرداختند. این همایش همچنین مزین بود با شعرخوانی محمدرضا براهام شاعر جیرفتی که با تشویق حاضران مواجه بود.

IMG_2439 IMG_2482 IMG_2505 IMG_2438 IMG_2441

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =