اندر احوالات شرکت سایپا در جیرفت/ ماشین نوک مدادی بجای سفید تحویل میدهد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

ماجرا از این قرار است که آقای حامد حامدی چند ماه قبل اقدام به ثبت نام پراید سفید رنگ میکند با سیزده میلیون تومان پول پیش و چهار چک به مبلغ هرکدام دو میلیون و ششصدهزار تومان که قرار بود این ماشین سفید رنگ بعد از بیست روز از طرف شرکت سایپا به ایشان تحویل گردد سپس اعلام شد بعد از سه ماه تحویل میگردد و حالا که با یکماه تاخیر ماشین آماده تحویل است حکایتش جالب است:

پس از اینکه مدارک ماشین چند وقت پیش از طریق پست به دست ایشان میرسد آقای حامدی برای تحویل ماشین به شرکت سایپا واقع در شهرک صنعتی جیرفت مراجعه میکند در کمال تعجب میبیند که بجای ماشین سفید رنگ یک ماشین با رنگ نوک مدادی (همان که در تصویر میبینید) برای ایشان آمده است.
باید از شرکت سایپا پرسید که چطور امکان دارد با وجود اینهمه کنترل این اشتباه به این فاحشی صورت بگیرد. بقول دوستی میگفت شاید وقتی نوبت کنترل این ماشین بوده برقها رفته اند.
نکته اینجاست که این ماشین باید همه مدارک آن باطل و مجدد صادر شوند و به گفته آقای حامدی ممکن است چند ماهی این روند طول بکشد و این در حالیست که موعد چک اول در همین ماههای آینده است و ایشان میترسد که بابت ماشینی که هنوز بدستش نرسیده قسط بپردازد. مصداق آش نخورده و دهان سوخته.