. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 1345 تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | 07:43 ق.ظ

نمایشگاه معضلات مواد مخدر در جیرفت گشایش یافت

نمایشگاه معضلات و مشکلات مواد مخدر روز شنبه در ساختمان موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت گشایش یافت.رییس اداره زندان شهرستان جیرفت در آیین برپایی این نمایشگاه که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی همراه بود، گفت: در این نمایشگاه ۶۰ قطعه پوستر، ۶۰ قاب عکس و تعداد زیادی بروشور با موضوع اعتیاد و آثار مخرب آن در معرض دید عموم گذاشته شده است.

نمایشگاه معضلات و مشکلات مواد مخدر امروز شنبه در ساختمان موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت گشایش یافت.
رییس اداره زندان شهرستان جیرفت در آیین برپایی این نمایشگاه که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی همراه بود، گفت: در این نمایشگاه ۶۰ قطعه پوستر، ۶۰ قاب عکس و تعداد زیادی بروشور با موضوع اعتیاد و آثار مخرب آن در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آثار شامل، دلنوشته، صنایع دستی مددجویان زندان، ماکت و عکس هایی از آثار مخرب اعتیاد هستند.

رییس اداره زندان شهرستان جیرفت ادامه داد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر می باشد، خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان به بازدید کنندگان داده می شود.

فرماندار جیرفت هم در این آیین گفت: دشمن تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با ترویج مواد مخدر به قشر جوان ما صدمه وارد کند.

احمد امینی روش خاطرنشان کرد: باید خانواده ها را نسبت به معضلات و مشکلات مواد مخدر آگاه کرد زیرا مبارزه با این پدیده شوم نیاز به عزم همگانی دارد.

وی ادامه داد: در طول سنوات گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که نیاز است در زمینه فرهنگسازی نیز تلاش بیشری صورت گیرد.

 

 

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =