. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1417 تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 | 22:12 ب.ظ

فرج‎الله عارفی: مجلس اجازه نمی‎دهد دشمنان خون هزاران شهید این مملکت را پایمال کنند

یون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‎کس حق ندارد از مراکز نظامی که خط قرمز و شاهرگ کشور هستند، بازدید به عمل آورد. فرج‎الله عارفی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‎ای روز گذشته اعلام وصول شد و از فردا در مجلس شورای اسلامی وارد بحث می‎شود.وی بیان داشت: قطعاً دولت مکلف است مسئله مذاکرات هسته‎ای را در راستای حفظ امنیت ملی و چارچوب تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری پیگیری کند.

IMG-20141230-WA0073

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‎کس حق ندارد از مراکز نظامی که خط قرمز و شاهرگ کشور هستند، بازدید به عمل آورد.

فرج‎الله عارفی گفت: طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‎ای روز گذشته اعلام وصول شد و از فردا در مجلس شورای اسلامی وارد بحث می‎شود.

وی بیان داشت: قطعاً دولت مکلف است مسئله مذاکرات هسته‎ای را در راستای حفظ امنیت ملی و چارچوب تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری پیگیری کند.

عارفی تصریح کرد: بر همین اساس بدیهی است که باید در این مذاکرات یک صدای واحد در چارچوب نظام وجود داشته باشد تا طرف‎های مذاکره بدانند که در ایران دولت، مجلس و ملت همگی یکپارچه و متحد هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مراکز نظامی را خط قرمز نظام خواند و گفت: هیچ‎کس حق ندارد از مراکز نظامی که شاهرگ کشور هستند، بازدید به عمل آورد.

وی افزود: نظر یکپارچه مجلس شورای اسلامی حفظ امنیت، اقتدار و عزت کشور است و هرگز اجازه نمی‎دهد کسی آن‎ها را به مخاطره بیندازد.

عارفی با تأکید بر رفع تحریم‎ها در روز اجرای توافق عنوان کرد: هر توافقی باید نسبت به رفع تمام تحریم‎ها در روز آغاز اجرای آن صورت گیرد و مشمول مروز زمان نشود تا بهانه‎ای در دست آمریکایی‎ها باشد و بتوانند از آن به نفع خود بهره‎برداری کنند.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توسعه تحقیقات هسته‎ای اظهار داشت: توقف تحقیقات به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و امری غیراصولی و خلاف مقررات بین‎المللی است.

عارفی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‎کند و اجازه نمی‎دهد که دشمنان به راحتی خون هزاران شهید این مملکت را پایمال کنند و آرمان‎های نظام و رهبری را نادیده بگیرند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =