فرماندار جیرفت: ۱۰۰ پروژه در جیرفت با همکاری بخش خصوصی انجام شده است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرماندار جیرفت گفت: در مثلث توسعه شهرستان ۱۰۰ پروژه با حضور بخش خصوصی به انجام رسیده که این نشان از امنیت بالای شهرستان برای سرمایه‌گذاران است.
احمد امینی روش ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای تامین این شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه قضایی به تنهایی نمی‌تواند امنیت را در جامعه برقرار کند.
فرماندار جیرفت بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها و مردم به‌ویژه بخش فرهنگی با روحیه همدلی در بدست آوردن امنیت در جامعه کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: علی رغم کمبودها و مشکلات مسئولان دستگاه‌های انتظامی نظامی و قضایی با روحیه جهادی امنیت خوبی را بر شهرستان حاکم کرده اند.
امینی روش عنوان کرد: در سایه همدلی بین دستگاه های دولتی و قضایی شاهد امنیت نسبی در شهرستان جیرفت هستیم.
وی تصریح کرد: در مثلث توسعه شهرستان ۱۰۰ پروژه با حضور بخش خصوصی به انجام رسیده که این نشان از امنیت بالای شهرستان برای سرمایه گذاران است.
وی با اشاره به نقش مهم دستگاه قضایی افزود: دستگاه قضایی شهرستان با وجود قضات بومی که در جریان مسائل منطقه هستند آخرین پناهگاه مردم هستند.
امینی روش با اشاره به این مطلب که دولت تدبیر و امید با تدبیر، همدلی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌های خود را به پیش می‌برد.
وی در بحث محصولات کشاورزی اظهار داشت: باید به سمت محصولات کم آب برویم امسال در مجموع محصولات سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی ۲۴۰ هزار تن در مقایسه با سال ۹۱ که ۷۲ هزار تن بوده تفاوت زیادی است که نشان از برنامه ریزی دولت در بخش کشاورزی بوده است.
امینی روش با اشاره به اهمیت مسایل اقتصادی و فرهنگی در برقراری امنیت تصریح کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مسایل فرهنگی را باید در اولویت کارهای خود قرار دهیم.
وی اولین بنای دولت را ایجاد آرامش سیاسی برجامعه دانست و بیان کرد: در دو سال فعالیت های دولت تدبیر و امید در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی به اندازه ۲۰ سال بودجه دولتی شهرستان سرمایه گذاری انجام شده است.
امینی روش با اشاره به اهمیت کشاورزی در زندگی مردم منطقه گفت: نگاه دولت توجه به معیشت مردم بوده ما در این راستا با جذب سرمایه گذران بخش خصوصی و ایجاد کارخانه ها گام بزرگی برای کشاورزی منطقه برداشته ایم.

تسنیم