نشست آموزشی عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نشست آموزشی عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه برگزاری نشست حجاب و عفاف اظهار داشت: برگزاری این نشست به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بوده ست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر داشتن سبک زندگی اسلامی بیان کرد: بر اساس این سبک زندگی باید یک زن مسلمان با حجاب اسلامی وارد جامعه بشود.
وی عنوان کرد: مسئله حجاب مختص مسلمانان نیست چنانکه در گذشته نیز شاهد بودیم که زنان مسیحی نیز حجاب داشتند اما با تبلیغات صهیونیسم از طریق هالیود آنچه که امروز در جهان شاهد هستیم ترویج برهنگی است.
حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه حجاب عامل رشد و بهبود زندگی است تصریح کرد: بسیاری از مشکلات خانوادگی امروز جامعه ما به دلیل بد حجابی و یا بی حجابی‌هایی است که گریبان خانواده ها را در جامعه می‌گیرد.

تسنیم