. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1542 تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 | 14:04 ب.ظ

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه جیرفت برگزار شد

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه جیرفت برگزار شد. حجت الاسلام اصغر شاهرخی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از طرح ضیافت اندیشه برای نخستین بار به صورت مستقل در دانشگاه جیرفت […]

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه جیرفت برگزار شد. حجت الاسلام اصغر شاهرخی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از طرح ضیافت اندیشه برای نخستین بار به صورت مستقل در دانشگاه جیرفت با حضور ۴۰ نفر از اساتید برگزار شد.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت بیان کرد: در محیط دانشگاه اساتید نزدیک‌ترین افراد به دانشجویان هستند.
وی رسالت مهم اساتید را علم آموزی و تربیت دانشجویان دانست تصریح کرد: موقعیت حساس اساتید دانشگاه بسیار مهم است و این طرح هر ساله به منظور بصیرت افزایی دینی اساتید و ارتقای سطح معرفتی آنها برگزار می‌شود.
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به برگزاری این طرح در دانشگاه تصریح کرد: هدف از این طرح ارتقای سطح معرفتی اساتید به منظور پاسخگویی آنها به نیازهای فرهنگی و دینی دانشجویان است.
وی عنوان کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید در دهه اول ماه مبارک رمضان از ۳۱ خرداد آغاز و تا ۶ تیرادامه داشت.

تسنیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =