. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1545 تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 | 14:08 ب.ظ

فرماندار جیرفت: مشکلات عشایر جیرفت برطرف می‌شود

فرماندار جیرفت گفت: مشکلات زیادی در بین عشایر دیده می‌شود اما با دولت تدبیر و امید امین مشکلات مرتفع می‌شود. احمد امینی روش صبح امروز در حاشیه بازدید از عشایر جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکصد خانوار عشایر در تنگ حیدری وجود دارد و اینها از عشایر کوچ رو هستند که مشکلاتی هم در […]

فرماندار جیرفت گفت: مشکلات زیادی در بین عشایر دیده می‌شود اما با دولت تدبیر و امید امین مشکلات مرتفع می‌شود.
احمد امینی روش صبح امروز در حاشیه بازدید از عشایر جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکصد خانوار عشایر در تنگ حیدری وجود دارد و اینها از عشایر کوچ رو هستند که مشکلاتی هم در زمان کوچ دارند که باید توسط اداره عشایری حل شوند.
فرماندار جیرفت بیان کرد: تاکنون گام‌های موثری برای رفع مشکلات عشایر برداشته نشده است مسئولان باید توجه ویژه ای به این قشر داشته باشند.
امینی روش با بیان اینکه عشایر بازوی توانمند جامعه است بیان کرد: عشایر نقش مهمی در جامعه را ایفا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس عشایر علاوه بر تولید، در کنار رزمندگان از خاک و میهن اسلامی خود دفاع کردند که این باعث افتخار ملت است.
امینی روش تصریح کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند عشایر ذخایر مملکت هستند ما باید برای این ذخایر ارزشمند تا حد توان کار کنیم و کوتاهی نکنیم.
وی با اشاره به درخواست های عشایر منطقه افزود: سعی می‌کنیم در کوتاه ترین زمان درخواست های این قشر مظلوم را بررسی و مرتفع کنیم.
امینی روش با بیان اینکه مراتع عشایر دچار آسیب شده است عنوان کرد: با وجود خشکسالی‌های اخیر در شهرستان، مراتع عشایر دچار آسیب جدی شده است مسئولان باید تا حد توان به عشایر منطقه کمک کنند.
وی با اشاره به مشکل علوفه عشایر بیان کرد: برای حل مشکل علوفه این عشایر اراضی برای کشت علوفه در اختیار عشایر قرار می‌دهیم چرا که کمبود علوفه مهمترین دغدغه عشایرمی‌شود تا بتوانند امرار معاش کنند.
امینی روش گفت: برای تامین آب آشامیدنی خانوارهای عشایر آبرسانی سیار به آنها انجام می‌شود که باید مشکل این قشر به صورت اساسی حل شود.
فرماندار جیرفت گفت: مشکلات زیادی در بین عشایر دیده می‌شود اما با دولت تدبیر و امید امین مشکلات مرتفع می‌شود.

تسنیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =