فرماندار جیرفت: ۴ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان جیرفت پرداخت شده است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرماندار جیرفت گفت: در دو سال گذشته توسط بانک‌ها در شهرستان جیرفت بیش از ۴ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است.
احمد امینی ‌روش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این باره اظهار داشت: تاکنون ۲۳ هزار و ۷۴۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.
فرماندار جیرفت بیان کرد: ۳ هزار و ۳۲۶ فقره با اعتباری معادل ۷۶۷ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال توسط بانک مسکن تسهیلات پرداخت شده است.
وی با اشاره به تسهیلات اختصاص داده شده از طرف بانک مسکن تصریح کرد: ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مسکن شهری و ۳۹۹ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال تسهیلات مسکن روستایی بوده است.
امینی روش عنوان کرد: متقاضیان راه‌ اندازی صنایع جانبی بخش کشاورزی و سیستم‌های نوین آبیاری نیز توسط بانک های ملی، سپه، مسکن، کشاورزی و صندوق کارآفرین امید مورد حمایت قرار گرفته ‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع توسط بانک‌ها در شهرستان جیرفت در دو سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
امینی روش افزود: تعداد ۸۳۱ فقره با اعتباری معادل ۳۴۴ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال نیز پرداخت تسهیلات خود مالک به متقاضیان پرداخت شده است.
وی گفت: توسط صندوق کارآفرینی نیز ۴۸ فقره تسهیلات با اعتباری معادل ۹ میلیارد و۸۱۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
امینی روش خاطرنشان کرد: توسط بانک سپه نیز ۱۰۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش‌هایی از جمله ازدواج،کشاورزی و صنعت و معدن پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: همچنین توسط بانک ملی در دو سال اخیر نیز ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که از این میزان ۱۲ میلیارد ریال در بخش مسکن و۳۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است.

تسنیم