فرمانده جدید حوزه سیدالشهداء رومرز معرفی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

SAMSUNG CAMERA PICTURES

عصر روز گذشته و طی مراسمی با حضور مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت سرگرد پاسدار کیوان محمودی، فرماندهان پایگاهها و بسیجیان مخلص مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه سیدالشداء رومرز در مسجد ابوالفضل رومرز همراه با صرف افطاری برگزار شد.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

سرگرد محمودی  ضمن قدر دانی از زحمات فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء ، اظهار داشت : بسیج نمادی از اخلاص ، ایثار و فداکاری  است و فرهنگ بسیجی است که تا امروز کشور  مارا شر دشمنانش حفظ کرده است .

وی افزود : دشمنان قسم خورده میهن اسلامی ما امروز از شنیدن نام ایران و بسیجیانی  که برای دفاع از این نظام مبارزه خواهند کرد در هراس است و به این دلیل است که تا به امروز با استفاده از شیوه های مختلف از جمله جنگ نرم سعی در تخریب ارزش های ما دارند .

محمودی گفت : نیروهای بسیجی با تبعیت از ولی فقیه زمان خود و جانفشانی در صحنه های مختلف باعث تثبیت امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران شده اند  .

ایشان همچنین اظهار داشت : با تفکر بسیجی است که  رشد و پیشرفت در حوزه های علمی و فناوری میسر می شود .

وی با بیان اینکه تفکر بسیج از متن انقلاب به وجود آمده است گفت : قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران  در ملت ما و اعتقادات ما نهفته است  پس باید با بکارگیری آموزه های دینی  ، ارشادات مقام معظم رهبری و با ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف مردم   رضایتمندی بیشتر مردم شریف را بدست آورد.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

در ابتدای این مراسم امین الله شهدادنژاد فرمانده گردان بیست المقدس ضمن خوش آمدگویی به میهمانان برای فرمانده سابق و جدید آرزوی توفیق و سعادت کرد.

در این مراسم فرمانده اسبق حوزه مقاومت بسیج بصورت خلاصه عناوین اصلی عملکرد خود را برای حاضرین بیان نمود .

در ادامه فرمانده جدیدحوزه سید الشهداء افزایش فعالیت بسیج، ساماندهی شجره طیبه و تشکیل حلقه های صالحین، ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی، ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی  را از مهمترین برنامه های  خود برشمرد .

SAMSUNG CAMERA PICTURES

در پایان این مراسم از زحمات ستوانیکم پاسدار ایوب کمالی تقدیر و برادر بسیجی جواد خادم زاده به عنوان فرمانده حوزه سیدالشهداء رومرز معرفیشد.

در حاشیه این مراسم همچنین پایگاه خواهران حضرت فاطمه الزهرا دریاچه افتتاح و خواهر بسیجی زهرا سنجری به عنوان سرپرست معرفی گردید.