کنارگذر شرقی جیرفت با اعتبار ۲.۳ میلیارد تومان به بهره‌‌برداری رسید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: کنارگذر شرقی شهر جیرفت با حضوراستاندار کرمان به بهره ‌برداری رسید.
محمد ساردویی عصر امروز در حاشیه سفر یکروزه استاندار کرمان به جیرفت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای احداث کنارگذر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: کنارگذر شرقی شهر جیرفت از محل اعتبارات ملی به طول چهار و نیم کیلومتر امروز به بهره‌‌برداری رسید.
وی عنوان کرد: نصب روشنایی مسیرنما ال‌ ای ‌دی در محور جیرفت و سه راهی بم و ۳۲ مسیرنما در هر هشت دستگاه تونل مسیر جیرفت سه راهی بم با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.
ساردویی بیان کرد: احداث باند دوم محور جیرفت به سه راهی بم از سال ۹۰ تا ۹۴ اعتبار به آن اختصاص نداده شده و در سال جاری اعتبار این محور جزو پروژه‌های ملی مصوب شده است.
بلوار شهدای دولت جیرفت با اعتبار۲۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید
همچنین بلوار شهدای دولت شهر جیرفت در ادامه سفر استاندار کرمان به جنوب استان با اعتبار۲۳ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.
احمد امینی روش عصر امروز در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلوار شهدای دولت شهر جیرفت به طول دو هزار و ۴۰۰ متر از میدان شهدای سرجاز تا میدان دانشگاه آزاد به بهره برداری رسید.
فرماندار جیرفت بیان کرد: برای احداث این محور ۲۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به کاهش ترافیک در این محور عنوان کرد: بهره برداری از این محور نقش موثری در کاهش بار ترافیک دارد.
امینی روش خاطرنشان کرد: همچنین در این سفر، بهسازی ورودی شهر دوساری که با مشارکت شهرداری دوساری ساخته شده است افتتاح شد.
وی اظهار داشت: این طرح به مساحت ۴ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد تومان ساخته شده است.