۴طرح عمرانی –صنعتی امروز در عنبر اباد وجیرفت به بهره برداری رسید.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، دومین کارخانه رب گوجه عنبراباد ،تونل بهمن در محور جیرفت -جبالبارز-کرمان، کنار گذر شهری جیرفت، افتتاح بلوار ورودی ولیعصر شهر دوساری عنبر آباد ازجمله این طرحهاست که باحضور رزم حسینی استاندار کرمان افتتاح شد.
فرماندار عنبر ابادگفت:با بهره برداری ازدومین کارخانه رب گوجه عنبرابادسی نفر مشغول بکار شدند.
حجتی پور افزود:این کارخانه با هزینه افزون بر ۲۵میلیارد ریال طی ۴۰روز ساخته شده وبا ظرفیت تولیدروزانه بیش از ۵۰تن رب گوجه ،توان خرید بیش از ۲۵۰تن گوجه فرنگی را دارد .
تونل بهمن در محور جیرفت –جبالبارز-کرمان که یک سال پیش بر اثر آتش سوزی دو اتوبوس ولوو خسارت دیده بود پس از بازسازی به بهره برداری رسید.
محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در مراسم افتتاح این تونل گفت: تونل بهمن یکی از ۱۲ تونل موجود در محور جیرفت – جبالبارز – کرمان است که ۶۰ متر طول دارد و برای بازسازی و تعمیر آن ۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
باافتتاح کنار گذر شهری جیرفت هم بلوار شهدای دولت این شهر در ادامه این کنارگذر به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر از میدان شهدای سرجاز تا میدان دانشگاه آزاداسلامی سامان دهی و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.
فرماندار جیرفت گفت قبل از این یک قطعه به طول یکهزار و ۹۰۰ متر از این کنارگذربا هزینه ۲۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
امینی روش افزود:بابهره برداری از این طرح ترافیک روانتر شده، به طوری که این محور محل عبور وسائل نقلیه سبک وسنگین از جیرفت به استان هرمزگان و ۶شهرستان جنوبی استان و بالعکس به سمت کرمان است.
همچنین با حضور استاندار کرمان عصر امروز بلوار ورودی شهر دوساری عنبراباد افتتاح شد.
مجید داوری شهردار دوساری گفت:برای اجرای این طرح بطول ۴کیلومتر سی میلیارد ریال هزینه شده است.