. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 1620 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 | 10:57 ق.ظ

مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد.

مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولان محلی معرفی شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین ضمن گرامیداشت ۷ تیر ماه سالروز شهادت شهید بهشتی و ایام با برکت ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماهی است که باید در آن […]
مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد

حمیدرضا مشایخی

مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولان محلی معرفی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین ضمن گرامیداشت ۷ تیر ماه سالروز شهادت شهید بهشتی و ایام با برکت ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماهی است که باید در آن از برکاتش بیشترین استفاده را کنیم.

حجت الاسلام سید احمد حسینی بیان داشت: در سیر خلقت، انسان یک روز متولد می شود و یک روز از دنیا خواهد رفت و آنچه که از انسان باقی می ماند کار خیر و پسندیده ای است که انجام داده است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای همه ماست که بتوانیم در آن خودسازی انجام دهیم افزود: اگر در ماههای گذشته از ما معصیتی سر زده است بهترین فرصت برای توبه به درگاه الهی این ماه است چرا که خداوند نگاه ویژه ای به این ماه دارد.

وی با اشاره به خدمات و تلاشهای سرپرست سابق حراست اداره کل گفت: مدیر جدید حراست اداره کل نیز نیروی متعهدی هستند که امید است با حضور ایشان در دستگاه برخی مشکلات منطقه مرتفع شود.

در ادامه این آیین از خدمات محمد رضا ضیاء الدینی تقدیر و حمید رضا مشایخی از سوی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر حراست این اداره کل منصوب شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =