. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1623 تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 | 04:59 ق.ظ

دیدار استاندار کرمان با خانواده هنرمند براهام

  به گزارش سایت خبری-تحلیلی هلیل،در سفری که هشتم تیرماه استاندار کرمان به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد داشت ،پای درد دل یک خانواده جیرفتی که همگی شاعر هستند نشست. خانواده براهام که همگی طبع شاعرانه ای دارند و درخشش فاطمه در جشنواره نخل و نارنج به میزبانی شهرستان بم و حرکت زیبایش که هدیه […]

 

به گزارش سایت خبری-تحلیلی هلیل،در سفری که هشتم تیرماه استاندار کرمان به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد داشت ،پای درد دل یک خانواده جیرفتی که همگی شاعر هستند نشست.

خانواده براهام که همگی طبع شاعرانه ای دارند و درخشش فاطمه در جشنواره نخل و نارنج به میزبانی شهرستان بم و حرکت زیبایش که هدیه اش را به استاد علومی تقدیم کرد تحسین برانگیز است ولی این خانواده حمایت رزم حسینی را خواستار شدند.

استاندار کرمان با حوصله به درد دلهای پدر و برادر بزرگتر فاطمه براهام گوش داد و بعد از چند پیشنهاد کاری از جمله ارایه تسهیلات کم بهره اشتغالزایی که با جواب رد پدر خانواده به دلیل وثیقه های بانکی مورد قبول واقع نشد استاندار کرمان همچنان در جستجوی راه حلی برای درخواست این خانواده بود.

برای رزم حسینی این نکته جالب بود اینکه یک خانواده همه شعر می سرایند و آنها چند اثر خود را که به چاپ رسیده بودند به استاندار کرمان هدیه کردند رزم حسینی با ورق زدن صحفات کتاب شعر ضمن اینکه آنها را تشویق می کرد از معاون عمرانی خود خواست به هر شکل ممکنی نسبت به بکارگیری یکی از فرزندان این خانواده اقدام کند.

استاندار کرمان به جد برای رفع مشکل بیکاری این پسر جوان جیرفتی تلاش کرد و قول داد تا اینکه از طریق امور دهیاریها زمینه جذبش را فراهم کند ولی اینکه جناب معاون عمرانی تا کی خبر خوشی را به این خانواده بدهد باید منتظر بمانیم.

در آخر رزم حسینی از فاطمه تنها دختر این خانواده شاعر جیرفتی قدردانی کرد و باز هم با حوصله به حرف آنها گوش می داد و سعی می کرد با رویی خوش گره ای هر چند کوچک را در ماه مبارک رمضان باز کند.

رزم حسینی با گرمی از خانواده شاعر جیرفتی خداحافظی کرد و بقیه پیگیری را به معاون عمرانی اش (مهندس کامیاب)واگذار نمود و دخترک نوجوان نیز با لهجه شیرین و طبع شاعرانه و لطیف خود از استاندار کرمان تشکر کرد .

اینکه استاندار کرمان در سفرهای کاری اش به شهرستان ها از جمله جنوب کرمان هر چند فشرده هستند سعی می کند به درد دل مراجعین به خوبی گوش بدهد و برای رفع مشکلات و پاسخ به درخواست ها آنها تلاش نمایند جای تقدیر دارد لذا استفاده از این فرصت با توجه به نظر مساعد استاندار محترم برای رفع مشکل خانواده براهام به پیگیری معاون عمرانی استاندار بر می گردد .

امیدواریم معاون عمرانی بر اساس تاکید استاندار محترم کرمان به زودی خبر خوشی را برای خانواده براهام داشته باشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =