جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت و توصیه های رئیس پلیس فتای جیرفت در حاشیه نمایشگاه کتاب در روستای کلاب صوفیان بخش مرکزی جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG-20150702-WA0015 IMG-20150702-WA0016 IMG-20150702-WA0017

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل، دیشب جشن بزرگی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور تعدادی از مسئولین از جمله رئیس پلیس فتا جیرفت، جانشین و کارکنان بخشداری مرکزی جیرفت و همچنین شوراهای اسلامی، دهیاران و مردم در روستای کلاب صوفیان از توابع بخش مرکزی جیرفت برگزار شد.
این جشن بعد از مولود خوانی توسط حاج آقا سهرانی همراه بود با پخش چندین کلیپ جهت جلوگیری از آسیب های فضای مجازی توسط
جناب سروان محمدرضا نجارزاده رئیس پلیس فتا جیرفت .
ایشان بعد از توضیحاتی‌ در مورد کار پلیس فتا گفت: پلیس فتا پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات است که در فضای مجازی فعالیت های مختلف را رصد می کند.
نجارزاده در مورد آسیب های بعضی از شبکه ها که بسیار زیاد است گفت: ۱۵۰ شبکه در ایران هست که کاربران استفاده می کنند ولی متاسفانه طرز استفاده از این شبکه ها را بلد نیستند و ناخواسته به خود و اجتماع ضربه می زنند.
ایشان به مردم توصیه کردند از آنجایی که این شبکه ها توسط دشمنانی نظیر اسرائیل طراحی شده است هیچ وقت از این شبکه ها برای فرستادن عکس های خصوصی و خانوادگی استفاده نشود ، چرا که ما پرونده هایی در سطح شهر داشته ایم که متاسفانه عکس های خانوادگی در فضای مجازی پخش شده بود.
جناب سروان نجارزاده در پایان گفت : پلیس فتا همیشه در کنار شماست و می توانید با شماره تلفن ۲۱۸۸۵۸۴ مشکلات و آسیب های فضای مجازی خود را با ما در میان بگذارید.
همچنین در این مراسم جانشین بخشدار مرکزی جناب آقای سهراب احمدی به همراه کارکنان این اداره و غلامعباس جوزاک نایب رئیس شورای بخش مرکزی جیرفت از نمایشگاه کتابی که در گوشه ی مسجد دایر بود بازدید کردند.حسن موسی باغی دهیار روستا گفت : این نمایشگاه کتاب ب مدت ۳روز باهمکاری دهیاری وکانون فرهنگی مسجد در همین مکان یعنی مسجدعلی ابن ابیطالب کلاب صوفیان دایرمیباشد .
ایشان بیان کرد: دراین نمایشگاه تعداد۲۰۰۰جلدکتاب باموضوعات دفاع مقدس مهدویت، بهائیت وهمچنین cdهای اخلاقی تربیتی با۰۵۰/,تخفیف عرضه می شود. در پایان ‌موسی باغی صمیمانه از بخشدار مرکزی جناب آقای نعمتی و همکارانشان و همچنین رئیس پلیس فتا جیرفت و همکارانشان تشکر کردند