. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1676 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 تیر 1394 | 10:17 ق.ظ

دو تئاتر خیابانی قرآنی عصر امروز در گلزار شهدای جیرفت و صحن امام زاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود.

سید احمد حسینی امروز گفت: به منظور ترویج معارف قرآنی دو تئاتر خیابانی دیگر با موضوع شهدا و قرآن عصر امروز در گلزار شهدای جیرفت و نیز تئاتری در صحن امام زاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌جنوب کرمان با اشاره به برپایی آیین شبی در محضر قرآن در مسجد […]

سید احمد حسینی امروز گفت: به منظور ترویج معارف قرآنی دو تئاتر خیابانی دیگر با موضوع شهدا و قرآن عصر امروز در گلزار شهدای جیرفت و نیز تئاتری در صحن امام زاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌جنوب کرمان با اشاره به برپایی آیین شبی در محضر قرآن در مسجد روضه الرقیه و امام زاده سید سلطان احمدساردوئیه جیرفت خاطرنشان کرد: امشب ‌ساعت ۲۱ آیین شبی در محضر قرآن با حضور قاریان بومی در محل مسجد الرسول جیرفت برگزار می‌شود.
وی با توجه به برپایی نمایشگاه قرآنی در مسجد جامع جیرفت بیان داشت: این نمایشگاه در چند بخش شامل محصولات فرهنگی، آثار خطاطی، رونمایی از خطاطی ۱۶ جزء قرآن کریم توسط یکی از هنر مندان جیرفت، نمایش صنایع دستی که در خلق آن‌ها از آموزه‌های قرآنی استفاده شده است.
حسینی تصریح کرد: در حاشیه برپایی این نمایشگاه کارگاه نقاشی و خطاطی کودکان و نوجوانان همه روزه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =