دکتر یعقوب حاتمی به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر منصوب شد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

دکتر یعقوب حاتمی با موافقت دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به سمت سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی این دانشگاه منصوب شد.
معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اعلام برنامه‌های خود اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از پتانسیل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار خوبی به ویژه در بخش هیات علمی و کارکنان اداری برخوردار است.
حاتمی با تاکید بر اینکه موفقیت یک سازمان نیازمند هم‌افزایی، هم‌فکری و روحیه کارگروهی است، افزود: با تشریک مساعی و مشارکت جمعی می‌توان به اهداف نهایی دانشگاه رسید و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، قرار گرفتن عملیاتی در مسیر و راهبردهای جدید سازمان مرکزی را از اهداف خود برشمرد و گفت: اجرای طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان و تولید منابع درآمدی غیرشهریه‌ای از دیگر اهداف و برنامه‌های آینده معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است.
حاتمی، حوزه معاونت اداری و مالی را کمک و پشتیبان حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، عمرانی و فرهنگی در راستای رفاه حال دانشجو و کیفی‌سازی خدمات دانشگاه دانست و افزود: لازمه پویایی و موفقیت معاونت اداری و مالی، پشتیبانی سریع، دقیق و قانونمند از حوزه های مختلف در جهت تحقق اهداف والای دانشگاه است.
به گزارش آنا، حاتمی، پیش از این به عنوان مدیر کل اداری و مالی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و مدیر اداری ستاد هماهنگی استان مشغول به فعالیت بود. ۱۴ سال تلاش و کوشش در پست‌های معاون اداری و مالی، معاون پژوهشی، رئیس دانشکده فنی، مدیر گروه آموزشی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، عضویت در شوراهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از دیگر سوابق اجرایی وی است.
از این پژوهشگر و محقق ۲۶ مقاله با رتبه‌های ISI و علمی-پژوهشی در ژورنال‌ها و کنگره‌های ملی و بین‌المللی پذیرفته و به چاپ رسیده است. اجرا و نظارت بر ۱۴ طرح پژوهشی از دیگر فعالیت‌های معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است. از این پژوهشگر یک عنوان کتاب با عنوان «زبان پاسکال و زبان دلفی» به رشته تحریر در آمده است.