. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 1691 تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 | 05:04 ق.ظ

سنجش بیش از ۱۰۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در جیرفت/ دو پایگاه سنجش با ۱۱ پرسنل در مدارس غیردولتی سما و دانش پژوهان آماده پذیرش مراجعان هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از سنجش هزار و ۳۳۸ نوآموز بدو ورود به دبستان در پایگاههای طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان این شهرستان خبر داد. بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب گفت: هم اکنون دو پایگاه سنجش با ۱۱ پرسنل […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از سنجش هزار و ۳۳۸ نوآموز بدو ورود به دبستان در پایگاههای طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان این شهرستان خبر داد.

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب گفت: هم اکنون دو پایگاه سنجش با ۱۱ پرسنل در مدارس غیردولتی سما و دانش پژوهان آماده پذیرش مراجعان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاهها تا سنجش آخرین مراجعه کننده در مکانهای یاد شده مستقر هستند و بعد از ماه مبارک رمضان نیز ۸ پایگاه به صورت سیار مراکز روستایی دورافتاده را پوشش می دهد.

یادآور می شود: پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود در جیرفت از ۲۳ خرداد فعالیت خود را با حضور دو پزشک ، دندانپزشک و آزماینده های تحصیلی آغاز کرده‌اند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =