اعضای هیئت استانی نظارت بر انتخابات در کرمان مشخص شدند/ کار انتخاب اعضای هیئت نظارت شهرستان‌ها آغاز می‌شود.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان از مشخص شدن اعضای هیئت استانی نظارت بر انتخابات در کرمان خبر داد. …
محمدعلی علمی در گفت‌وگو با فارس از انتخاب اعضای هیئت استانی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمان خبر داد.
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان بیان داشت: مدت زمان تعیین شده استعفا برای نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی چهارم تیرماه بود که به پایان رسید.
وی با اشاره به تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در استان کرمان عنوان کرد: اعضای این هیئت صبح امروز مشخص شدند و به این ترتیب حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس و محمدعلی علمی قائم‌مقام هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان هستند.
علمی ادامه داد: حجت‌الاسلام حسین طهماسبی، غلامحسین کوشان و احمد فتحی به عنوان سه عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان انتخاب شدند.
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان تصریح کرد: از این پس کار انتخاب اعضای هیئت نظارت شهرستان‌ها آغاز می‌شود که هیئت استان باید اسامی را مشخص و به مرکز معرفی کند.
وی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن اعضای شهرستان، توجیهات و بررسی‌های لازم برای انتخابات صورت می‌گیرد تا هیئت استانی با قانون مقررات زمینه انتخابات سالم را نظارت کنند.
علمی گفت: امیدواریم انتخاباتی که در پیش روی داریم برای کشور ارزشمند باشد و نیروها و نمایندگان مشخص شده در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پاسدار ارزشمندی برای آرمان‌ها شهدا و پیروان راستین امام خمینی (ره) باشند.