نخستین کارگروه رفع موانع تولید در جنوب کرمان برگزار شد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: اولین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی با دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در محل استانداری کرمان برگزارشد.
بمحمود اسکندی نسب در این باره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل وجود برخی از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در جنوب استان و در جهت رفع موانع این واحدها و فعال سازی مجدد آنها با تلاش های سازمان این کارگروه با حضور استاندار برگزار شد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: در این جلسه مشکلات مربوط به اخذ زمین، مشکلات معادن شن و ماسه جیرفت، جرائم دیرکرد کارخانه فرومنگنز عنبرآباد و همچنین مشکلات مرزی با برخی از استان های مجاور نیز مورد بررسی قرار گرفت.
اسکندری نسب تصریح کرد: در مورد معادن شن و ماسه مقرر شد که مشکل مربوطه که سال‌ها این قشر زحمتکش را رنج می‌داد، در اسرع وقت با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سایر نهادهای مربوطه حل شود و زمین طرح های مذکور واگذار گردد.
وی اظهار داشت: جرائم مربوط به دیرکرد کارخانه فرومنگنز عنبرآباد مورد بخشودگی قرار گرفت.
اسکندری نسب خاطرنشان کرد: برخی مسائل مرزی با استان‌های مجاور که منجر به بروز مشکلات عدیده ای برای برخی معدنکاران شده بود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موضوع نیز از طریق معاونت عمرانی استانداری و سایر نهادهای مربوطه و اصلاح احتمالی کالک مرتفع شد.

تسنیم