. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1763 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 | 08:33 ق.ظ

کلنگ زنی دو مدرسه خیرساز در روستاهای سرونی و دهنو شهسوار با حضور مسئولان

به گزارش سایت خبری-تحلیلی هلیل،کلنگ دو مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۲ مترمربع و اعتبار اولیه ۱میلیارد ریال به زمین زده شد. احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این آیین اظهار داشت: دو مدرسه خیر ساز با زیربنای هر کدام ۱۲۰ متر مربع و اعتبار اولیه یک میلیارد ریال در مقطع […]

IMG-20150705-WA0034

به گزارش سایت خبری-تحلیلی هلیل،کلنگ دو مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۲ مترمربع و اعتبار اولیه ۱میلیارد ریال به زمین زده شد.

احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این آیین اظهار داشت: دو مدرسه خیر ساز با زیربنای هر کدام ۱۲۰ متر مربع و اعتبار اولیه یک میلیارد ریال در مقطع ابتدایی احداث میشوند.

وی بیان داشت: با کمک مردم، خیران و افراد متمکن شهرستان با مدیریت مجمع خیران مدرسه ساز طی ۹ ماه آینده دو مدرسه یاد شده به بهره برداری می رسند.

اسکندری نسب افزود: با تمام محدودیتهایی که در منابع مالی وجود دارد، آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مدارس با استفاده از جلب مشارکت حداکثری خیران و اولیا به کار گرفته است و تاکنون موفقیتهایی در این راستا کسب شده است.

وی با بیان اینکه مدارس نخستین جایگاه علمی و آموزشی محسوب میشوند، خاطرنشان کرد: باید روحیه مشارکت پذیری در دستگاه تعلیم و تربیت در تأمین زیرساختهای فرهنگی همچنان استمرار داشته باشد .

مدیر آموزش و پرورش جیرفت بر سطح یادگیری دانش آموزان در فضای فیزیکی مناسب تأکید کرد و ادامه داد: اگر فضاهای فیزیکی مدارس از امکانات اولیه مناسبی برخوردار باشند به مراتب بر سطح یادگیری دانش آموزان تأثیرگذار است.

آیین کلنگ زنی دو مدرسه خیرساز در روستاهای سرونی و دهنو شهسوار با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از معاونان آموزش و پرورش و اهالی روستاهای مذکور همراه بود.
مردم میانچیل طی تماسهای تلفنی از پیگیریهای جهانگیر شهدادنژاد و محمود سالاری در این زمینه تشکر و قدردانی کردند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =