. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1850 تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 | 09:33 ق.ظ

مدیرعامل باشگاه مس تغییر کرد / علیرضا کهوری امسال هم در مس ماندنی شد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه مس کرمان اعلام کرد: پس از پذیرش استعفای امیر سیف الدینی مدیرعامل باشگاه مس کرمان، سرپرست جدید این باشگاه روز سه شنبه معرفی شد. محمود محمودی نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: سه شنبه پس از نشست اعضای هیات مدیره، مراد حاج جعفری رییس هیات فوتبال استان کرمان به […]

عليرضا  كهوري 20150326_072139

سخنگوی هیات مدیره باشگاه مس کرمان اعلام کرد: پس از پذیرش استعفای امیر سیف الدینی مدیرعامل باشگاه مس کرمان، سرپرست جدید این باشگاه روز سه شنبه معرفی شد.

محمود محمودی نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: سه شنبه پس از نشست اعضای هیات مدیره، مراد حاج جعفری رییس هیات فوتبال استان کرمان به عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان انتخاب شد.

وی افزود: هیات مدیره تلاش خواهد کرد که در نهایت وی را به عنوان مدیرعامل معرفی و از حاج جعفری حمایت کند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا تغییرات مدیریتی مانند فصل گذشته منجر به تغییر سرمربی تازه معرفی شده خواهد شد، خاطرنشان کرد: به هیج وجه تغییری انجام نمی شود و حاج جعفری و هیات مدیره وینگو بگوویچ را انتخاب کرده اند و در ادامه از او حمایت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: بگوویچ فردا به کرمان می آید و از فردا با حضور حاج جعفری و بگوویچ کار به صورت جدی آغاز می شود.

امیر سیف الدینی مدیرعامل باشگاه مس کرمان که از اواسط فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال، مدیریت باشگاه مس کرمان را بر عهده گرفته بود به دلیل فشارهایی که بر روی وی وجود داشت استعفا کرد که با این کناره گیری موافقت شد.

مراد حاج جعفری شش سال است که رییس هیات فوتبال استان است و سال ها در ورزش فوتبال کرمان و کشور فعالیت دارد.

در همین رابطه علیرضا کهوری سرپرست جیرفتی تیم مس کرمان به سایت کنارصندل گفت که امسال هم همچنان در خدمت تیم مس کرمان خواهم بود ایشان ابراز داشت که وضعیت بگوویچ تا روز شنبه بصورت قطعی مشخص میشود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =