رییس اداره کمیته امداد شهر جیرفت معرفی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت صبح امروز چهارشنبه در سالن مدیریت کمیته امداد برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين “نوزایی”امام جمعه بلوک گفت: مسئولین و مدیران خداوند را در نظر بگیرند و در حق طبقه پایین جامعه بخصوص مساکین و نیازمندان و بینوایان جانب عدالت را رعایت کنند و به کارهای ضعیفانی که دستشان به شما نمیرسد رسیدگی نمایند و آنهاییکه در چشمها خوارند و مردم تحقیرشان میکنند چنان رفتار کنید که روز ملاقات خداوند سربلند باشید. ایشان همچنین افزود: كميته‌امداد را يكي ازيادگارهاي اصيل و ارزشمند امام راحل دانست كه‌درطول دوران سه‌دهه خدمت پس از انقلاب اسلامي عهده‌دار مسووليت خطير رسيدگي به ضعفا و درماندگان بوده است.
وي گفت: كميته امداد دراين مدت منشا خدمات بسيار عظيم و ارزشمندي است كه شعاع وجودي آنها در اقصي نقاط جهان روشن است و صرفا منحصر به‌داخل كشور نيست و پرتو نور افشاني آن به كشورهاي ديگر نيز تابيده است.
در ادامه عباس صادقی رییس جدید اداره کمیته امداد جیرفت ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش عید فطر و با تشکر از مردم و مسولین شهر بلوک گفت: اگر موفقیتی در انجام ماموریت کمیته امدادشهر بلوک بوده حاصل تلاش همکاران من در مجموعه کمیته امداد بوده است. ایشان افزود: از اعتبارات دولتی کمتر از ۳ میلیون به کمیته امداد شهر بلوک اختصاص یافت اما با تعاملی که با هییت امنا و خیرین این منطقه داشتیم امروز ما شاهد افتتاح ساختمان مرکز نیکوکاری محله بلوک جنب مسجد علی ابن ابیطالب(ع) بخش اسماعلی بودیم و این بزرگترین موفقیت ما بوده است که امیدواریم منشا خیر و برکات فراوانی گردد.
در پایان این مراسم و طی حکمی عباس صادقی نیا به سمت ریاست اداره کمیته امداد شهر جیرفت منصوب و از زحمات منصور عادلی قدردانی شد.
همچنین حسین رییسی به عنوان رییس کمیته امداد بخش اسماعیلی به مدت دو سال معرفی گردید.
2

3

5

6

7

8

9

10

 

DSC00073 DSC00075

12

13

111