افتتاح دو مرکز مشاوره در هفته بهزیستی در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل٬ در راستای اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی٬ صبح دیروز٬ ۲مرکز مشاوره با حضور محمود سالاری معاون سیاسی فرمانداری شهرستان جیرفت افتتاح شد.

در آئین افتتاحیه این دو مرکز٬ کارشناس دفترمشاوره بهزیستی با بیان اینکه پیش از این تنها یک مرکز مشاوره در شهرستان فعالیت داشت٬ گفت: با توجه به اهمیت و نقش انکارناپذیر مشاوره در پیشگیری از آسیب های اجتماعی٬ رشد و تعالی خانواده و کاهش اختلالات رفتاری در جامعه٬ توسعه مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی در دستور کار بهزیستی قرار گرفته است.
سمیه اقتدارنژاد افزود: امید است با گسترش فعالیت مراکز و نهادینه شدن فرهنگ مشاوره در جامعه شاهد افزایش سلامت و شادکامی و رشد اخلاق در سطح جامعه باشیم.

ایشان ابراز داشتند مرکز مشاوره ” صبا ” با مدیریت خانم محرابی در حیطه خانواده و ازدواج همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و مرکز مشاوره نبی اکرم با مدیریت آقای سنجری در حیطه کودکان استثنایی٬ هر روز از ساعت ۱۶تا ۲۰ ٬واقع در طبقه چهارم ساختمان پزشکان نبی اکرم آماده ارائه خدمات تخصصی به شهروندان می باشند.

IMG-20150716-WA0025