. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 2059 تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 | 12:18 ب.ظ

پایان مسابقات والیبال جام رمضان عنبرآباد با قهرمانی شهرداری دوساری و نایب قهرمانی امیرآباد نظریان/ تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، مسابقات والیبال جام رمضان عنبرآباد با قهرمانی تیم شهرداری دوساری پایان یافت. چهارشنبه شب در دیدار پایانی این مسابقات که در سالن شهید فرقانی برگزار شد تیم قدرتمند شهرداری دوساری با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم امیرآباد نظریان فائق آمد و به مقام قهرمانی دست یافت. همچنین تین شهید باهنر به […]

IMG-20150717-WA0068

به گزارش سایت کنارصندل، مسابقات والیبال جام رمضان عنبرآباد با قهرمانی تیم شهرداری دوساری پایان یافت. چهارشنبه شب در دیدار پایانی این مسابقات که در سالن شهید فرقانی برگزار شد تیم قدرتمند شهرداری دوساری با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم امیرآباد نظریان فائق آمد و به مقام قهرمانی دست یافت. همچنین تین شهید باهنر به مقام سوم رسید.

IMG-20150717-WA0070

به گفته عوضعلی سنجری مسوول برگزاری این رقابت های والیبال ، این تیم ها در دو گروه ۴ تیمی حضور داشتند و پس از پایان مرحله اول ، دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی شدند .

IMG-20150717-WA0072

مهدی اقتداری بازیکن-مربی تیم امیرآباد نظریان گفت: یک ورزشکار باید در همه کارهای زندگی خود و همه اموری که مربوط به زندگی ورزشی او می شود، میانه روی را پیشه خود سازد و افراط و تفریط را کنار بگذارد. در حقیقت با میانه روی است که رشد و پیروزی به دست می آید، وگر نه با زیاده خواهی یا کم خواهی، نمی توان راه به جایی برد.

IMG-20150717-WA0069

در آیین اختتامیه این رقابت ها با حضور مسوولان محلی شهرستان عنبرآباد به تیم های برتر لوح یادبود، جوایز نقدی و کاپ قهرمانی اهدا شد.

گفتني است كه این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و نیز هیات والیبال شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شش =