. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2187 تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 | 16:14 ب.ظ

همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی جیرفت برگزار شد / دهیاران پروژه محور کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کنارصندل، صبح امروز همایش دهیاران بخش مرکزی جیرفت در سالن اجتماعات اتاق اصناف جیرفت برگزار شد. منصور نعمتی نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت در این همایش گفت: دهیاران باید در طرح هادی روستا پروژه محور کار کنند و این پروژه حتما باید دارای اهمیت و اولویت دار باشد . بخشدار مرکزی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کنارصندل، صبح امروز همایش دهیاران بخش مرکزی جیرفت در سالن اجتماعات اتاق اصناف جیرفت برگزار شد.

منصور نعمتی نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت در این همایش گفت: دهیاران باید در طرح هادی روستا پروژه محور کار کنند و این پروژه حتما باید دارای اهمیت و اولویت دار باشد .
بخشدار مرکزی بیان کرد : با توجه به خرید دستگاه جدول زنی برای شرکت تعاونی ، دهیاران برای جدول گذاری کوچه و معابر اقدام کنند و حتما قبل از عملیات جدول گذاری عملیات تعریض را انجام دهند ، چرا که جدول گذاری تعیین حدود می کند و جلوگیری از تصرف و حد می شود .

نعمتی در بحث زیباسازی و مبلمان روستایی گفت: زیباسازی و مبلمان روستایی تاثیر بسیار زیادی در روح و روان انسان ها دارد و می تواند انرژی مثبت بسیار زیادی به عابران دهد.
منصور نعمتی اظهار کرد : بیشترین بودجه را در استان در سال ۹۳ و ۹۴بخش مرکزی جیرفت دریافت کرده است و از دهیاران خواست در چهارچوب بودجه پیشنهادی عمل کنید و مطابق همان بودجه پیشنهادی و پروژه کار کنید.

همچنین ایشان در بحث امنیت روستاها گفت: دهیاران باید کوچکترین اتفاقی در روستا را سریعا به بخشداری اطلاع دهند تا اقدام لازم انجام شود.
در ادامه توضیحاتی در مورد صدور کارت های عضویت دهیاران، برگزاری مناقصات و عقد قراردادهای پیمانکاری ،نصب پلاک های کدپستی در روستاها ، بازنگری طرح هادی و مرخصی گرفتن دهیاران و حضور دهیاران پاره وقت در دفتر کار ،توسط کارشناس فنی ، ذیحسابان و بخشداری مرکزی ارائه شد.

 

IMG-20150722-WA0018 IMG-20150722-WA0019 IMG-20150722-WA0020 IMG-20150722-WA0021 IMG-20150722-WA0023

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =