تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه جیرفت/ سروان مسکونی رفت ، سرگرد بهرامی آمد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کنارصندل،صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان  در سالن اجتماعات فرمانداری جیرفت تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه جیرفت برگزار شد .
سرهنگ دادمولا آبکار گفت: در شهرستان جیرفت ۱۵ کیلومتر دوربین کنترل سرعت ثابت وجود دارد که باعث کاهش تصادفات شده و پس از نصب آنها فقط یک فقره تصادف منجر به فوت در این محور پر حادثه شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: به همت راه و شهرسازی و پلیس راه بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه ساز در شهرستان جیرفت اصلاح شده است.

سرهنگ آبکار با اشاره به وجود عقب ماندگی در حوزه محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه ساز بیان کرد: رفع نقاط حادثه ساز در محورهای مواصلاتی جنوب کرمان بویژه محورهای کوهستانی نیاز به کار جهادی دارد.

وی با اشاره به مدیریت پلیس راه و همکاری دستگاه های همکار مانند راه و شهرسازی، اورژانس و هلال احمر گفت: این همکاری و تعامل باعث شده تا شهرستان جیرفت در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در نوروز امسال رتبه اول استان را کسب کند.

در این تودیع و معارفه از زحمات و تلاش های شبانه روزی جناب سروان مسکونی تقدیر شد و جناب سرگرد بهرامی به جای ایشان فرمانده جدید پلیس راه جیرفت شد.

IMG_3710 IMG_3701 IMG_3700 IMG_3699 IMG_3690 IMG_3677 IMG_3673 IMG_3668 IMG_3674