. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 2282 تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 | 18:41 ب.ظ

شبكه اجتماعي لاين، در کرمان دردسرساز شد.

رئيس پليس فتا كرمان از دستگيري فردي به جرم سوء استفاده از عكس‌هاي ديگران به عنوان پروفايل در شبكه اجتماعي لاين، خبر داد و گفت: هيچ عمل مجرمانه اي از ديد كارشناسان پليس فتا به دور نخواهد ماند. به گزارش خبرگزاري آريا،سرهنگ كامبيز اسماعيلي در تشريح اين خبر بيان کرد: خانمي به هويت معلوم با […]

رئيس پليس فتا كرمان از دستگيري فردي به جرم سوء استفاده از عكس‌هاي ديگران به عنوان پروفايل در شبكه اجتماعي لاين، خبر داد و گفت: هيچ عمل مجرمانه اي از ديد كارشناسان پليس فتا به دور نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاري آريا،سرهنگ كامبيز اسماعيلي در تشريح اين خبر بيان کرد: خانمي به هويت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضايي به اين پليس مراجعه كرد و اظها کرد که عکس هاي وي در صفحه شخصي اش در اينستاگرام بوده و فردي ناشناس از عکس هايش سوء استفاده و آنها را در شبکه اجتماعي لاين منتشر كرده است.

اين مقام انتظامي گفت: با شرح اوصاف فوق مراتب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت و پس از انجام عمليات پليسي و تخصصي توسط کارشناسان اين پليس مشخص شد متهم يك خانم است كه در صفحه اجتماعي واتس آپ نيز فعاليت دارد.

وي اظهار کرد: متهمه پس از شناسايي، دستگير و به اين پليس تحويل داده شد و پس از اخذ اظهارات وي متهمه به بزه ارتکابي خود اعتراف كرد. سپس پرونده در معيت طرفين تکميل و به دادسراي عمومي و انقلاب کرمان ارسال شد.

سرهنگ اسماعيلي در پايان از شهروندان خواست تا موارد امنيتي را در استفاده از شبكه هاي اجتماعي در نظر داشته باشند و خطاب به مجرمان نيز اظهار کرد: هيچ عمل مجرمانه اي از ديد كارشناسان پليس فتا دور نخواهد ماند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =