اولین جلسه رسمی حزب ندای ایرانیان جیرفت برگزار شد/ اعضا مشخص شدند.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

اولین جلسه رسمی حزب ندای ایرانیان جیرفت ساعتی قبل با حضور دکتر صادق خرازی در تالار باغ شیرین جیرفت برگزار شد.

در این جلسه فایض فرخی گفت: ظرفیتهای بالای قانون اساسی به ویژه ماده ۲۶ احزاب را به سمت رشد سوق میدهند.

ایشان افزود: نیروهای جوان و اصیل بیانگذار این حزب در جیرفت هستند و جوانان قدرت تاثیرگذاری بسیار بالایی دارند. 

فرخی اضافه کرد: راه عبور برابریها و برادریها از احزاب میگذرد اما نیاز کنونی این است که احزاب آسیب شناسی شوند، احزاب باید هدفمند حرکت کنند و از هرگونه افراط یا تک روی دوری کنند. اصلاحات باید همدل شوند.

ایشان همچنین اظهار داشت: افتخار اصلاح طلبان جیرفت  این است که در تمام برنامه های نظام مشارکت داشته اند و ما افتخار میکنیم که از خط قرمزها عبور نکرده ایم.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت : رویکرد برنده انتخابات باید بر دو اصل باشد: اول شفافیت و دوم خدمتگزاری.


2

3

اکبر خزایی:نسل دوم اصلاحات از چراغ راست زدن و به چپ پیچیدن بیزار است.

در بخش دیگری از برنامه ها اکبر خزایی رییس حزب ندای ایرانیان جیرفت  گفت: ندای ایرانیان پاسخی به درخواست نسلی آگاه، نسلی تحصیل کرده و شجاع، نسلی که جنگ را دیده اصلاحات را ساخته دولت امید را با جان دلپذیرفته است.

ایشان اضافه کرد:این نسل، نسلی شفاف  است، نسلی که ولایت فقیه را از اصول مترقی جهوری اسلامی می داند. این نسل هنوز اندیشه های امام را در رگ و پوست خود احساس میکند.این نسل با مردمی که از اندیشه امام دوری کنند دوستی نخواهد داشت، این نسل امیر کبیر را خوب میشناسد،سید جمال الدین اسدآبادی را میشناسد و مدرس بزرگ را میشناسد، اما از مقدس مآبی بیزار است و در مقابل مقدس مآبان و متحجرین  می ایستد.

خزایی گفت:دوستان بدانید نسل دوم از چراغ راست زدن و به چپ پیچیدن بیزار است، از  چراغ به راست زدن و به چپ پیچیدن بیزار است. اگر سکوت میکند سکوتش معنا دا راست اگر امروز ساکت است آتش زیر خاکستر است در کنار این نسل باشید چرا که این نسل آگاه است. اگر روحانی در انتخابات پیروز میشود و کوچکترین  پوستری از روحانی به روستاها  نمیرسد اما  روستایی در دور افتاده ترین  نقطه کرمان صد در صد به روحانی رای میدهد  نشان از آگاهی و بیداری این نسل است. 

وی با توصیه به مردم گفت: با این نسل صادق باشید بیاییم همگام و همراه باشیم تا جدایی بینمان اتفاق نیوفتد و ما به امید همراهی شما بزرگان دل بسته ایم زیرا انقلاب ما طوفانهای بزرگی را در پیش رو دارد و تنها راه برون رفت از طوفانها گفتگوی صادقانه با نسلی متفکر است.

اکبر خزایی خطاب به دکتر خرازی گفت : جناب آقای دکتر خرازی با عزت و احترامی که برای شما داریم شما ادامه آرزوهای این نسل هستید نسلی که الان بر دور شما حلقه زده است بسم الله را از این جا نگفته است بلکه بیست سال پیش در کنار بزرگان این جمع شروع کرده و امروز آماده است در کنار شما از تجربیات شما راهی برای برون رفت از مشکلات ایجاد کند.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان جیرفت در  پایان سخنان خود به معرفی اعضای این حزب  پرداخت و گفت این اعضا از  صدیق ترین و صمیمی ترین افراد، گرد هم جمع آمده اند.

6

4

اعضا ی حزب ندا ی ایرانیان جیرفت عبارت است از:

اکبر خزایی                          رییس حزب ندای ایرانیان جیرفت

محمدحسن مظفری              عضو شورای مرکزی

 صمد قاسمی                     عضو شورای مرکزی 

علیرضا جهانی                     عضو شورای مرکزی  

مسلم آستانی                     عضو شورای مرکزی  

گفتنیست حزب ندا یا حزب ندای ایرانیان، یک تشکل سیاسی اصلاح‌طلب در جمهوری اسلامی ایران است که در مرداد ۱۳۹۳ از وزارت کشور درخواست مجوز کرد. بیشتر اعضای این حزب سیاسی از اعضای اصلی ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب، شورای مشاورین سید محمد خاتمی و دیپلمات‌های نزدیک به دولت روحانی هستند. صادق خرازی مشاور ارشد خاتمی، نماینده پیشین ایران در سازمان ملل و سفیر اسبق ایران در فرانسه از جمله اعضای این حزب است.

7