. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 2332 تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 | 02:54 ق.ظ

تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش عنبرآباد صورت گرفت

بعد از ظهردیروز آیین تودیع و معارفه مدیرآموزش و پرورش  شهرستانعنبرآباد با حضور معاون سوادآموزی و مدیرکل حراست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، مدیران دستگاه‎های اجرایی و جمعی از فرهنگیان عنبرآباد و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‎های جیرفت و رودبار برگزار شد. در این آیین با اهدای لوح از طرف اسکندری‎نسب مدیر آموزش و […]

بعد از ظهردیروز آیین تودیع و معارفه مدیرآموزش و پرورش  شهرستانعنبرآباد با حضور معاون سوادآموزی و مدیرکل حراست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، مدیران دستگاه‎های اجرایی و جمعی از فرهنگیان عنبرآباد و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‎های جیرفت و رودبار برگزار شد.

در این آیین با اهدای لوح از طرف اسکندری‎نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت به نمایندگی از مدیران آموزش و پرورش استان کرمان از تلاش‎های عباس عبادی‎سالاری تقدیر و مهران سنجری‎نیا به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

امام جمعه عنبرآباد در این آیین با بیان اینکه ما باید به جامعه ولایی خود افتخار می‎کنیم، اظهار داشت: عبادی از مدیران توانمند و ولایی شهرستان محسوب می‎شود که تلاش‎های زیادی در راستای ارتقای سطح آموزشی منطقه کرده است.

حجت‎الاسلام رضا سالاری با اعلام آمادگی برای همکاری همه‎جانبه با مدیریت جدید تصریح کرد: امام راحل سه مسئله تحصیل، تهذیب و ورزش را در امر آموزش و پرورش بسیار مهم خواند بر همین اساس ازمسئولان درخواست می‎شود تا به این امر اهتمام ورزند.

محمد حجتی‎پور فرماندار عنبرآباد نیز با بیان اینکه هر تغییر و تحولی که در شهرستان اتفاق می‎افتد با هماهنگی نماینده عالی دولت است، اظهار داشت: شهرستان به لطف ائمه جمعه سابق و کنونی در اوج اتحاد به سر می‎برد و از مدیران انتظار می‎رود با درایت خود اتحاد موجود را حفظ کنند.

حسن نوزایی معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد با اشاره به ویژگی‎های یک مدیر از نظر امام علی (ع) اظهار داشت: طبق فرمایش ایشان ایمان، تقوا، رعایت عدالت، پرهیز از دروغ و خودپسندی، دوری از دنیاپرستی، گشاده‎رویی، ساده‎زیستی، امین بیت‎المال از جمله این ویژگی‎ها است.

همچنین مسعود پرورش نماینده مدیران مدارس شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: در دوره‎ای که عبادی‎سالاری سکان این اداره را در دست گرفته بود با مدیریت صحیح و دیدگاهی نو مجموعه‎ای پویا را ایجاد کرده بود.

این مسئول افزود: کمیت و کیفیت در دوره ایشان با رقم قابل توجهی افزایش یافته است.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد نیز اظهار کرد: ۸۰ درصد موفقیت دانش‎آموزان در کنکور و ۹۰ درصد در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نشانه رشد علمی شهرستان است.

عباس عبادی‎سالاری افزود: این نهاد جایگاه ویژه‎ای دارد و اگر وارد سیاست شود، بحث آموزش و پرورش به شدت آسیب می‎بیند.

وی با تأکید بر اینکه حضور تمام طیف‎ها و احزاب موجب پیشرفت چشمگیر در آموزش و پرورش شد، بیان داشت: مسئولان باید به سراغ مردم بروند تا مشکلات آنان را برطرف کنند.

عبادی‎سالاری تصریح کرد: ۸۰ درصد موفقیت دانش‎آموزان در کنکور و ۹۰ درصد در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در سال جاری نشانه رشد علمی شهرستان است.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: ایجاد مدارس استعدادهای درخشان را در شهرستان خواستار هستیم تا از فعالیت‎های پژوهشی دانش‎آموزان حمایت شود.

وی با تشکر از مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان افزود: فعالیت‎های جهانگیری موجب شد که سطح علمی استان پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

عبادی‎سالاری عنوان کرد: بسیاری از معلمان ما مؤلف کتاب‎های علمی هستند، اما از آن‎ها آن‎گونه که باید حمایت نشده است بر همین اساس امیدواریم که بحث‎های پژوهشی مورد حمایت قرار گیرد.

مهران سنجری‎نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد نیز اظهار داشت: در بحث ترویج علم در این شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‎کنم و از همه مردم، گروه‎ها و مسئولان تقاضا دارم در این امر خطیر همکاری کنند.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد از تلاش‎های عباس عبادی‎سالاری با اهدای لوح تقدیر و مهران سنجری‎نیا به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

در پایان این آیین، فرماندار عنبرآباد، عباس عبادی‎سالاری را به عنوان مشاور فرهنگی خود منصوب کرد.

از جمله مسئولیت های عبادی سالاری عبارتند از:
_ رئیس امورتربیتی آموزش و پرورش منوجان
_ مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش عنبرآباد
_ مسئول امورتربیتی آموزش و پرورش عنبرآباد.
_ رئیس آموزش و پرورش عنبرآباد در سالهای ۸۱تا۸۴.
_ رئیس آموزش و پرورش عنبرآباد در سالهای ۹۲تا۹۴

نظرات بینندگان:

  1. رضا جعفری گفت:

    درود بر عباس عبادی سالاری مرد بی نظیر وپاک دست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 6 =