در اولین جلسه خانگی شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان جیرفت چه گذشت؟


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

اولین جلسه خانگی شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان جیرفت شب گذشته برگزار شد. این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط مسلم آستانی آغاز و سپس محمدحسن مظفری با ابراز خشنودی از برگزاری این جلسه خواستار برگزاری منظم و منسجم جلسات شد و گفت: مهمترین مسئله  برای حزب ندای ایرانیان در شرایط کنونی حفظ وحدت است. وی برخی مشکلاتی که ممکن است بر سسر راراه این حزب قرار گیرد را کوشززد کردر.

در ادامه آستانی از همه دوستان بابت برگزاری جلسه افتتاحیه تشکر و قدردانی کرد و گفت:این حزب در جیرفت نه متعلق به من و نه فرد خاصی دیگر است و هرکس که تمایل عضویت در حزب ندای ایرانیان جیرفت را داشته باشد با کمال میل پذیرای همکاری و عضویت آنها هستیم وی در ادامه گفت: وحدت رمز پیشرفت هر تشکلی است و همه اعضا هرگونه انتقادی به یکدیگر داریم را باید  صادقانه بازگو کنیم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا در مورد مسایل مربوط به حزب در آینده به صورت جمعی و مشورتی مثل گذشته تصمیمات لازم را اتخاذکند.

سپس علیرضا جهانی با ابراز خوشحالی از حضور در ابن جمع گفت: همه میدانیم وقتی یک کار تشکیلاتی انجام میدهیم باید تابع قوانین آن تشکیلات باشیم و از هرگونه تصمیمات خودسرانه بپرهیزیم و هرکس وظیفه خود را انجام دهد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 صمدقاسمی دیگر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان  به بیان دیدگاههای خود پرداخت و خواستار این شد:۱-همه جمع به یکدیگرا عتماد داشته باشند. ۲-همه کارتشکیلاتی را بپذیرند  و تابع اتفاق نظری که درحزب اتفاق میفتدباشند

 در پایان  اکبرخزاعی رییس حزب ندای ایرانیان جیرفت ضمن خوشاآمدگویی به دوستان صداقت را از ارکان اصلی حزب برشمرد و به ذکر برخی ویژگیهای جزب ندای ایرانیان پرداخت وی در ادامه صحبتش افزود: ما با هر گونه منطقه گرایی و قومیت گرایی مخالفیم و این الحمدالله در ترکیب شورای حزب نیز به خوبی نمایان است همه افراد حزب از فعالان سیاسی هستند که سالها با هم بوده اند.

User comments

User comments