. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2588 تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مرداد 1394 | 10:07 ق.ظ

جهانگیر شهدادنژاد: ۱۶ پروژه عمرانی توسط آموزش و پرورش جیرفت اجرا شده است.

معاون برنامه‎ریزی و توسعه آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: طی دو سال گذشته ۱۶ پروژه عمرانی در این شهرستان اجرا شده است. جهانگیر شهدادنژاد امروز گفت: با هماهنگی مجمع خیران تعمیر فضاهای آموزشی با هزینه بسیار مناسب در حال انجام است که بخشی از این هزینه توسط مدارس و بخشی نیز توسط مجمع خیران […]

معاون برنامه‎ریزی و توسعه آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: طی دو سال گذشته ۱۶ پروژه عمرانی در این شهرستان اجرا شده است.

جهانگیر شهدادنژاد امروز گفت: با هماهنگی مجمع خیران تعمیر فضاهای آموزشی با هزینه بسیار مناسب در حال انجام است که بخشی از این هزینه توسط مدارس و بخشی نیز توسط مجمع خیران شهرستان تأمین می‎شود که بخشی از کار را دانش‌آموزان بر عهده دارند.

وی با اشاره به انجام دوره کارآموزی دانش‌آموزان با همکاری هنرستان شهید بهشتی برای تعمیر صندلی‎های مدارس بیان داشت: ۶۰ درصد مدارس جیرفت تخریبی و غیر قابل استفاده هستند.

شهدادنژاد با بیان اینکه ۱۱۴ مدرسه تخریبی و ۱۳۰ مدرسه نیازمند بازسازی هستند، تصریح کرد: رفع این مشکلات نیازمند مشارکت خیران در این امر مهم است، زیرا اعتبارات دولتی در راستای رفع این مشکلات کافی نیست.

معاون برنامه‎ریزی و توسعه آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با اشاره به تجهیز مدارس در سال گذشته با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال گفت: بخشی از این اعتبار برای تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی هزینه شده است، اما هنوز اکثر مدارس نیازمند تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستند.

وی با بیان اینکه آغاز به کار مجمع خیران شهرستان جیرفت گام مهمی در راستای رفع مشکلات فضاهای آموزشی منطقه است که سال‎ها مورد بی‎توجهی قرار گرفته، خاطرنشان کرد: طرح اسکان فرهنگی در تابستان سال‌جاری در حال اجراست بر همین اساس فرهنگیان استان‎های همجوار و جنوب استان می‎توانند از این امکانات بهره‌مند ‎شوند.

شهدادنژاد عنوان کرد: فاز نخست کلینیک فرهنگیان با اعتباری بیش از ۵ میلیارد ریال، عملیات اجرایی مدرسه ۱۰ کلاسه قرآنی خیرساز امام حسین (ع) در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۶۱۲ مترمربع و عملیات اجرایی ساختمان شرکت تعاونی مصرف کارکنان آموزش و پروش از پروژه‎های دستگاه تعلیم و تربیت در جیرفت است که عملیات اجرایی آن‎ها در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان سالن مطالعه برای پژوهش‎سرای دانش‎آموزی در دو طبقه با اعتبار اولیه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ادامه داد: طی دو سال گذشته ۱۶ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۷ میلیارد و ۳۹۲ میلیون و ۱۹۵ هزار ریال در آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اجرایی و یا آغاز شده است.
فارس

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =