اولین نشست مشترک ستاد انتخابات و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، امروز برگزارشد/ استاندار: خط‌ کش ما قانون است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

استاندارکرمان عصر امروز در این نشست با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت باهمدلی و همزبانی انتخابات سالم، قانونی، آزاد و رقابتی در استان کرمان برگزار میشود و فعالان سیاسی که منشور همدلی انتخابات در استان کرمان را امضا کرده‌اند، اخلاق انتخاباتی را رعایت و دستگاه‌های نظارتی هم بر اساس قانون عمل می‌کنند.
علیرضا رزم‌حسینی با تاکید بر روش اعتدالی افزود اگر مستندات و گزارش‌هایی درباره تخلف فرمانداران و یا بخشداران در حوزه انتخابات به ما ارائه شود، حتما تذکر می‌دهیم و برخورد می‌کنیم.
استاندار کرمان با اشاره به ارتباطات نزدیک بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: منشور اخلاق انتخاباتی استان کرمان برای کنار گذاشتن اختلافات و رعایت اخلاق تدوین شده و افرادی که فعال سیاسی بوده‌اند بر تدوین این منشور نظارت داشته‌اند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان نیز گفت: خط‌ کش ما قانون است و همه باید به قانون ملزم باشیم و آن را اجرا کنیم و نه اینکه قانون را به نفع خودمان یا با تفسیر شخصی بخواهیم.
توکلی افزود ما اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان خود را ملزم به اجرای قانون می‌دانیم و از آن تمکین می‌کنیم و ما به مسئولان دفاتر در سراسر استان کرمان تاکید کرده‌ایم که بی‌طرفی خودرا حفظ کنند .
حمید ذکاء‌اسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان هم گفت همه گروه‌ها بر اصل ولایتمداری و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی متفق هستند و امیدواریم در عمل هم اینگونه باشد.
محمدعلی علمی مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان بر بی‌طرفی، همدلی و همفکری مسئولان اجرایی و ناظران انتخاباتی در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: دفاتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان‌های تابعه استان کرمان راه‌اندازی شده‌اند و با فرمانداران ارتباط دارند .