. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2789 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 | 16:27 ب.ظ

طبق بخشنامه امروز با امضاء استاندار، هیچ فرماندار و بخشداری حق طرفداری و حمایت از هیچ کاندیدایی ندارد

به گزارش سایت کنارصندل، حجت‌الاسلام “عباس اسلامی” عصر امروز ۲۵ مردادماه در جلسه مشترک هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام ولایی است و امیدواریم توفیق خدمت بیش از پیش به مردم را داشته و به تقویت شدن پایه‌های نظام اسلامی کمک کنیم. وی افزود: تلاش همه ما بر […]

به گزارش سایت کنارصندل، حجت‌الاسلام “عباس اسلامی” عصر امروز ۲۵ مردادماه در جلسه مشترک هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام ولایی است و امیدواریم توفیق خدمت بیش از پیش به مردم را داشته و به تقویت شدن پایه‌های نظام اسلامی کمک کنیم.
وی افزود: تلاش همه ما بر این است که انتخاباتی در خور شأن نظام اسلامی برگزار کنیم ضمن آنکه تاکنون نیز چنین بوده و در ۳۶ سال گذشته بیش از ۳۰ انتخابات در کشور برگزار شده که نشان از توجه نظام و مسئولان به رای مردم و سرنوشت آنها دارد.
اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم که تاکید مقام معظم رهبری است، بتوانیم مرّ قانون در بحث نظارت و اجرا را داشته باشیم و بدون توجه به دیدگاه‌هایی که بعضا داریم، در مقام اجرا و نظارت دخالت نداده و بی‌طرفی را رعایت کنیم.
جانشین ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: حفظ و تقویت نظام اسلامی برای ما مهم است و امیدواریم بتوانیم به وظیفه قانونی و شرعی خود به خوبی عمل کنیم.
وی افزود: در هیئت‌های اجرایی انتخابات بحث‌های آموزشی را به جد پیگیری می‌کنیم تا افراد دست‌اندرکار انتخاباتی، با قانون آشنا بوده و تسلط داشته باشند تا بتوانند وظیفه خود و هیئت‌های اجرایی را به نحو احسنت انجام داده ضمن آنکه تداخل در کار هم نیز نداشته و همکاری و تعامل را کامل داشته باشیم.
اسلامی تصریح کرد: در بحث احزاب، با حضور آقای رزم حسینی هر ۴۵ روز اعضاء احزاب دعوت شده و با یک نگاه میانه که به تعداد مساوی از دو گروه حضور دارند، تصمیمات گرفته می‌شود که خوشبختانه تاکنون این موضوع بسیار موثر بود و با استقبال روبه رو و منشور همدلی نیز در این راستا تدوین شد.
وی بیان کرد: تلاش بر این بود که دوستان اصل و اخلاقیات را فراموش نکنند که همه ما نیروهای نظام هستیم و برای نظام کار می‌کنیم و نباید با هم بجنگیم، رقابت همواره وجود دارد ما نباید برادری فراموش شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان کرمان گفت: کمیته نظارت بر مفاد منشور برای این است که احزاب از تعهد اخلاقی خارج نشده و اگر تندروی وجود داشت، خودشان تذکر داده و جلوگیری کرده و شاهد در گیری نباشیم و نباید کار مخالف و مغایر با قانون باشد.
وی افزود: در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، جلسه‌ای با دادگستری برگزار کردیم و پیشنهاد دادیم کمیته‌ای در این زمینه تشکیل تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود و اگر جایی تخلفی صورت گرفت، از هم اکنون تذکرات لازم داده شود.
اسلامی تصریح کرد: بخشنامه‌ای با امضاء استاندار، به فرمانداران ابلاغ شده که هیچ فرماندار و بخشداری حق طرفداری و حمایت از هیچ کاندیدایی ندارد، این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که فرمانداران دخالت کرده یا به نفع کسی موضع‌گیری کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 17 =