حجة الاسلام محمد احمد یوسفی رئیس جامعه روحانیت مبارز جیرفت : نباید هیچ حائل و پرده ای بین مردم و مسئولین باشد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کنارصندل، جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز جیرفت ٬شب گذشته برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجة الاسلام محمد احمدیوسفی ضمن خوش آمد خدمت اعضای محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت جیرفت و تبریک به مناسبت دهه کرامت به بیان مطالبی پرداخت.

 

رئیس جامعه روحانیت جیرفت ضمن انتقاد از رویه مدیریت شهرستان جیرفت و با انتقاد از مدیریت این شهرستان خواستار همدلی و همزبانی مسئولین نسبت به مردم که ولی نعمتان ما هستند شد .
ایشان حمایت مدیریت شهرستان را از وضعیت فرهنگی مثبت ارزیابی نکرد و خواستار حمایت و نظر ویژه به فرهنگ شهرستان شدند.

حجة الاسلام احمد یوسفی ضمن انتقاد از برگزاری جشن هفته فرهنگی در برج میلاد خواستار توجه بیشتر استاندار در بحث فرهنگی جنوب کرمان شدند و گفت: ای کاش بخش کوچکی از این همه هزینه که در برج میلاد صرف شد در استان کرمان بخصوص جنوب کرمان هزینه می شد .
وی برگزاری چنین جشن هایی را مورد توجه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ندانست و خواستار تغییر رویه مدیران شد .

ایشان ر‌ویه مدیریت و شتاب پروژه ها را در شهرستان مثبت ارزیابی ننمود و گفت: نباید بنا به سفارش امام علی (ع) هیچ حائل و پرده ای بین مسئولین و مردم باشد .وی در مدیریت اکنون استان اگر چه حتی این پرده را شفاف ندانست بلکه آن را دیوار چند سانتی ارزیابی کرد و خواستار رفع این حائل بین مردم و مسئولین شد .

حجة الاسلام محمد احمد یوسفی در پایان از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز جیرفت خواستار برنامه ریزی در جهت حل مشکلات شد .

وی باحمایت از فرمایش امام خامنه ای اشاره کرد و فرمود ماهم سربازان سید علی خامنه ای تا رمق در بدن هست ونبضی میزند نمیگذاریم فرمایش مولایمان به زمین بماند

 

احمدیوسفی باتوجه به مشکلات و وضعیت معیشتی مردم خواستار تدبیر ویژه به مردم محروم شد.ایشان از عدم بکارگیری نیروهای جوان و فعال وخلاق شهرستان جیرفت اظهار گله مندی کرد و اضافه کرد در زمانی که مدیریت ارشد استان نگاهی به جوانان ندارد چه توقعی از مدیران شهرستانی هست؟

این فعال فرهنگی اشاره ای به جابجایی معاونین و نیروهای استانداری کرد واین را سیاستی شکست خورده در جهت آبادانی استان دانست .ایشان اشاره کرد در استان کرمان بااینهمه نیروی فعال وخلاق جوان چطور استاندار محترم آنان را نمیبیند فقط این را میبیند که باید نیرو را جابجا کند که نتیجه اش شکست خلاقیت در همه حوزه ها گسترده خواهد شد.

وی همچنین از کلنگ زنی و راه اندازی ساختمان اداری جامعه روحانیت مبارز در شهرستان جیرفت خبر داد و خواستار کمک و همیاری در این زمینه شد .

در پایان این مراسم حجت الاسلام یاراللهی دبیر جامعه روحانیت شهرستان و سایر اعضا جامعه روحانیت با اعلام حمایت از مواضع  حجة الاسلام محمد احمدیوسفی به تایید سخنان وی پرداختند.

9 99 999