. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2834 تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 05:29 ق.ظ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب خبر داد: همزمان با هفته دولت ۷۸ پروژه کشاورزی در جنوب کرمان افتتاح می‎شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۸ پروژه کشاورزی در این منطقه افتتاح می‎شود. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر سید یعقوب موسوی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با فرا رسیدن این هفته ۷۸ پروژه کشاورزی با اعتبار ۲۰۳ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان در […]

IMG-20150817-WA0003

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۸ پروژه کشاورزی در این منطقه افتتاح می‎شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر سید یعقوب موسوی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با فرا رسیدن این هفته ۷۸ پروژه کشاورزی با اعتبار ۲۰۳ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان در منطقه به بهره‎برداری می‎رسد.
وی با اشاره به افتتاح ۲۳ طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال در شهرستان جیرفت بیان داشت: پرواربندی گوساله، پرورش مرغ گوشتی، چهار پرواربندی بره، سه سردخانه، پنج آبیاری تحت فشار و ۹ گلخانه طرح‎های در دست افتتاح هستند.

موسوی از افتتاح شش طرح نیز در شهرستان کهنوج خبر داد و تصریح کرد: در این شهرستان نیز دو طرح‎ پرواربندی گوساله و چهار طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال بهره‎برداری می‎شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همچنین در شهرستان عنبرآباد ۱۳ پروژه شامل دو پرواربندی گوساله، شش پرواربندی بره، یک واحد سردخانه، اجرای سیستم‎های نوین آبیاری، احیا و مرمت قنات، احداث استخر ذخیره آب و تجهیز و نوسازی اراضی با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال اجرا شده و قابل افتتاح هستند.

وی با بیان اینکه دو طرح آبیاری تحت فشار، پرواربندی بره و احیا و مرمت قنات با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال در شهرستان رودبار به بهره‎برداری می‎رسد، افزود: در شهرستان قلعه‎گنج نیز ۹ پروژه شامل دو طرح آبیاری تحت فشار، یک واحد سردخانه، احیا و مرمت قنات، احداث استخر، اصلاح باغ، بهبود و تغذیه جایگاه دام و دو طرح خدمات‎رسانی شترداران با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال بهره‎برداری می‎شود.

موسوی عنوان کرد: در شهرستان فاریاب ۱۸ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح ۱۶ پروژه شامل ۱۴ طرح آبیاری تحت فشار و احداث ساختمان‎های مراکز خدمات هور و ریحان‎آباد هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: همچنین سه واحد سردخانه، سه طرح آبیاری تحت فشار و قنات با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال در شهرستان منوجان مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرند.

نظرات بینندگان: