. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 2887 تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 | 23:04 ب.ظ

در منوجان از کتاب “مینو جهان” اثر علیرضا دوراندیش رونمایی شد.

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم رونمایی کتاب “مینوجهان” اثر نویسنده جوان منوجانی علیرضا دوراندیش شب گذشته با حضور مسئولین، هنرمندان، نخبگان و مردم هنردوست شهرستان منوجان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد. این مراسم با مجری گری مینا دوراندیش دختر علیرضا دوراندیش شروع شد که در ابتدا نویسنده کتاب مینوجهان، فصلهای […]

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم رونمایی کتاب “مینوجهان” اثر نویسنده جوان منوجانی علیرضا دوراندیش شب گذشته با حضور مسئولین، هنرمندان، نخبگان و مردم هنردوست شهرستان منوجان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

این مراسم با مجری گری مینا دوراندیش دختر علیرضا دوراندیش شروع شد که در ابتدا نویسنده کتاب مینوجهان، فصلهای کتاب خود را تشریح کرد.

سیدفواد توحیدی هم با توضیحی درباره موسیقی غنی منوجان و جایگاه بالای آن در کشور( با همت غلامحسین نظری) پرداخت. استاد رفیعی تاریخدان جنوبی هم لحظاتی روی جایگاه  رفت و در مورد تاریخ‌کهن منطقه و کتاب ارزشمند مینوجهان ایراد نطق نمود. در حین مراسم منصور علیمرادی،مهران عسکرپور،صولت جداوی و چند تن از شعرای مهمان، با حضور در جایگاه اشعار خود را اجرا کردند.

گروه موسیقی غلامحسین نظری هم با اجرای برنامه ای زیبا، حال و هوای سالن را عوض کردند.سید فواد توحیدی با نواختن ساز خود در کنار دف سالن را به وجد آورد که تشویق حضار را به همراه داشت.

در پایان کتاب مینوجهان توسط فلاحی فرماندار،رضوانی امام جمعه،برآهویی شهردار،سرهنگ بیت الهی،منصور علیمرادی،استاد رفیعی،سبزه صادقی( ناشر کتاب) رونمایی شد.

گزارش از: جعفر شجاعی

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =