نجات پسر ۴ساله از چنگ آدم ربایان در کهنوج


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از آزادی پسر بچه چهار ساله از چنگال آدم ربایان در عملیات پلیس یگان امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ “شاهپور بهرامی” در تشریح این عملیات گفت: شامگاه پریروز خبری مبنی بر وقوع ربایش پسر بچه‌ای چهار ساله در یکی از خیابان‌های شهر کهنوج به پلیس مخابره شد.

بهرامی افزود: پلیس با اقدامات اطلاعاتی و ردگیری متهمان سرانجام توانست سرنخ‌های خوبی را به دست آورد اما آدم‌ربایان پس از این اقدام پسر بچه را به مناطق روستاهای دور دست شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی کهنوج بیان کرد: طی اجرای طرح مهار و کنترل راه‌های مواصلاتی نهایتا ماموران انتظامی یگان امداد توانستند کودک ربوده شده را از چنگال آدم‌ربایان آزاد کنند و او را به خانواده‌اش تحویل دهند.

وی به انگیزه آدم‌ربایان نیز اشاره و اظهار کرد: انگیزه ربودن این پسر چهار ساله اختلاف حساب در معامله مواد مخدر عنوان شده و هیچ انگیزه امنیتی در کار نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج تبعات اجتماعی مواد مخدر را بسیار گسترده خواند و تاکید کرد: در این زمینه نیازمند مشارکت پیگیر مردم، نهادهای فرهنگی و اجتماعی با پلیس هستیم و باید با ارائه آموزش‌های لازم آگاه‌سازی در زمینه اثرات سوء مواد مخدر را در ابعاد وسیع‌تری پیگیری کنیم.