امام جمعه جديد جبالبارز شمالی معرفي شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما قبل از برگزاری خطبه های نماز جمعه دیروز، حجت الاسلام قاسمی زاده رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با تقدیر از حجت الاسلام سالاری امام جمعه سابق جبالبارز ، حجت الاسلام زکی زاده را به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی کرد.
حجت الاسلام قاسمی زاده در سخنان پیش از خطبه های خود همچنین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۵۴ نقطه از استان کرمان گفت: روند ساخت مصلاهای نماز جمعه در سطح استان در حال پیشرفت است .
حجت الاسلام حسین زکی زاده امام جمعه جدید جبالبارز هم در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت دهه کرامت گفت: الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) سبب برکت و رحمت روزافزون در زندگی میشود و به ما امکان میدهد از اشتباهات در زندگی پرهیز کرده و راه و رسم درست زیستن را بیاموزیم .
وی با بیان اینکه ۳۰مرداد به عنوان روز مسجد نامگذاری شده است گفت: مساجد اولین پایگاه های انقلاب بودند و حضور پر رنگ مردم در مساجد ، یکی از عوامل مهم حفظ انقلاب بوده است.
امام جمعه جبالبارز همچنین با اشاره به درپیش بودن هفته دولت گفت: دولتمردان برای موفقیت بیشتر در کارها ، به توصیه های حضرت علی(ع) به مالک اشتر به خصوص درمورد نحوه انتخاب کارگزاران ونظارت مستمر بر آنها توجه کنند.