مسابقات فوتبال گرامیداشت دهه کرامت (یادواره شهداء علاالدینی) عصر امروز پایان یافت / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل،مسابقات فوتبال گرامیداشت دهه کرامت (یادواره شهداء علاالدینی) عصر امروز با قهرمانی تیم علاالدینی سفلی به پایان رسید.

فردین سالاری مسئول برگزاری این بازیها گفت: این دوره از مسابقات با تیمهای شهرک علالدینی، کنارصندل، علاالدینی علیا، کریم آباد علیا، کریم آباد سفلی، شهداء باغباغوییه، قاسم آباد، کهورآباد، حسین آباد، حشرآباد، علاالدینی سفلی، بهرامی، دهپیش، ابوذریه و دهنو شهسوار از پنجم مرداد در چهار گروه به میزبانی روستای علاالدینی شهرک واقع در بخش مرکزی جیرفت آغاز شد و عصر امروز به کار خود پایان داد.

در دیدار فینال این بازیها تیم علالدینی سفلی با گلهای مجتبی سیفی و حسین سیفی در مقابل تک گل رامین بهروزه موفق شد تیم کنارصندل را مغلوب کند و کاپ قهرمانی را از آن خود کند.

داوران این دیدار را محمدرضا سهرانی، یحیی حسینی و عقیل سالاری بر عهده داشتند.

علی معاضدی نماینده اداره ورزش و جوانان جیرفت در پایان این دیدار گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در زمین های خاکی به تقویت فوتبال شهرستان کمک میکند و امروزه تفاوت چندانی بین بازیکنانی که در زمین خاکی بازی میکنند یا بازیکنانی که در زمین چمن بازی میکنند نیست.

 

وی عنوان کرد: دهیاریها میتوانند با حمایت و هزینه برای ورزش در روستاها باعث ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه ورزش در روستاها شوند.

در پایان این دیدار جوایزی به تیمهای قهرمان اهداء شد.

 

 

IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۱۰۵۴

IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۲۹۴۰

IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۸۵۳ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۶۵۲ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۶۳۵ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۳۳۷ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۱۰۷
IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۵۱۵